今日要清晨六點半起床!!
有多久沒這麼早起床??打從F.7之後告別了中學生上學時間,致令自己連早起的能力也一拼喪失
事有湊巧,工作地點竟然在家附近,加上這份工是相當的易handle,真的覺得上天對我不薄,也謝謝小B,馬神~~
只做四小時,但有不俗的收入,如果多些汽車會更好,大部分時間都是看著沒有行車的公路,悶得發慌,下次應該會好一點
可能要到五月才能出糧......orz
希望可以多做這種工作,I need money!!
戶口出現一筆不知名的saving,請問大家什麼是"STA"呀?
突如其來的收入,購物意慾高漲!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
嘩嘩嘩~~!
今晚的dicussion topic好爆呀!!前所未有呀!!
爸和媽討論親戚的子女的感情生活,
然後,爸終於開口關心我有冇拖拍......orz
我都知佢擔心架喇,之前成日都問我「冇街去咩?」,
我咪話我預咗「攝灶罅」,點知阿媽好緊張咁話「你唔諗住結婚咩?」,
連忙打完場呀陰公
我呢啲明顯係<<好人>>啦
分類: 未分類 |