繼昨日同Dora Staff gathering完之後,今日就同好久不見的Miss Fong gathering~~!!
我是最遲的一個......sorry呢
去pizza hut,昨晚去不成的地方,今日依然人多,差點兒又放棄了,不過還是等到了,去pizza hut還是reserve好
今日有我,魷,Winnie,Vicky,Florence,還有show up一會的Vivian
Miss Fong也真夠有趣,要我們玩"Ice Breaking",哈哈~~
可是她竟然retrieval failure,忘記了一位同學,好shock呀,一向都精明的說
她說我進了大學後,人變得狂野了........點解要用「狂野」這個詞語?我反對呀,我一向如此,如此的幽默,不會是嶺南改變我的,而且我在嶺南是蠻酷的,同學們都不覺得我好玩得,還覺得我寸,哈哈
各人都「匯報」了近況,大家都還好,今次我們有拍大合照,特別鳴謝魚蛋~~
感謝了她的優良教學,令我現在有機會在psy course中屈機~~
不過遲幾年蕭明唔會再開psy喇.....點會咁架?d人成日都話「名校先有psy讀」,咁cancel左,咪扮唔到名校囉,原本已經勁唔出名架啦,仲cut埋d殺食科,點死呀?
明天的SOC 103還未溫,恃著自己讀過psy
分類: 未分類 |