還是下雨天,不太喜歡
原定的Dora Saff gathering亦差點cancel,最後還是出來了
可是周末的旺角人頭湧湧,不斷的來來回回,找不到合心意的食肆,我們就是不喜歡有濃烈煙味的cafe,我不會為了層層疊和UNO而去
還好有阿宗打完場
最後去了仙果園,我們好像餓鬼投胎一樣,蠔餅一到,立即將它「分屍」,然後再叫一客,吃得好飽呀~~~又不是好貴,正!不過珍珠奶茶就少了點......
之後轉場去McDonald繼續chat,威威仲影左相呀
P.S 就在轉場的時候,在旺角街頭,遇到Kennis同阿九呀!!不過Kennis係咪唔認得我呢?佢望住我又唔出聲,淨係微笑,唔通我戴番眼鏡佢唔認得??
分類: 未分類 |