暫時無事可幹,憧憬今天到街場,可是睡夢中聽到雨聲
雨聲不小,雨勢亦不小
打波先嚟落雨......是第幾次?
全日都待在電腦面前,其實沒什麼幹,就是killing time
好想買衫,我要買衫,當然仲有鞋,褲,袋........so many items
我好想中六合彩,定係要一份工先?
我到宜家都冇新job,但係個心好似唔急咁,其實個荷苞好急,勁急,終有一日佢會乾塘,到時我點?我絕對唔想用saving
噚日同小高講到一個人,我哋都覺得佢個look唔平,件件都有brand,小高仲問:「佢係咪有錢女嚟架?」好問題,我冇深究過,但係我都wonder緊佢係咪賺到咁多?但我哋都同意佢可以carry到好多衫, Jealous
分類: 未分類 |