第三日做usher,有兩場show
下午的一場是最差的
入座率有七成,不過秩序很亂,觀眾們有點說不聽的感覺;而且這場一個嘉賓都沒有
我們usher被一位太太指控我們歧視,她的兒女還邊哭邊指著我們說:「你地全部都係衰人黎架!!」......
不過我們是沒有做錯的,只不過大家位置不同,各為其主而已
今場叮噹pk呀!!「碰」一聲好大聲呀!!不過碰巧係喊位,所以觀眾唔覺,我地d usher睇到眼都突埋,完show之後,大家都問organizer叮噹有冇事,驚佢撼親個頭
夜晚的一場大致ok,不過嘉賓竟然是張國強
我今天不用守門口,做帶位,新的經驗
分類: 未分類 |