證明我的愛只是愚昧
曾經我以為我自己會後悔
不想愛的太多痴心絕對
為妳落第一滴淚
為妳作任何改變
也喚不回妳對我的堅決
AKON312
暱稱: 肥寧
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唱k~~打機
Welcome To My Live
遲到=.="""
病左
考試完LU
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 7
今日人氣: 7
累積人氣: 3234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


冇勇氣!!!!!!!!!!!!!! 熱情 分類: 未分類

琴晚7點幾8點就訓左飯都冇食@@....訓到6點..先身換衫刷牙洗面之後坐車....番到學校食早餐..之後打波....今日屈機左@@...係咁入波@@.....之後晨讀...中文...科學訓左3個字.....小息...唔小心整爆左李偉志副眼鏡..SOR@@..之後音樂..人文..英文..<---好左好多...LUNCH....本來要倣球証....不過有人做.....唔洗做^^難得...上番2樓...阿葆佢地諗住拉我入2D....拉到門口就走....拉第二次..拉唔到啦....之後又英文...數學....放學打波.....之後坐529放屋企...

 

阿葆...我唔係唔想講...而我係冇勇氣講

2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天


呆滯 分類: 未分類

今日6點5先醒...一起身刷牙洗面換衫....剛剛好坐到6點8班車....返到去打波...勁左tim...之後兩堂英文..悶...中文悶....小息..大關叫左我落去....傾左陣番上f.2....之後週會....校長訓話...數學....唉...又係悶....科學...賴賴又冇番.f.2所有阿sir都冇番...之後lunch....踢協同杯....唉輸3比1..不過都好....有球十二碼救到....勁^^...之後中史...冇上半堂...用黎食飯....之後細關堂訓左...好累....放學留堂...黃老吉條仆街記左我出位同周圍行....屌你老母啦黃老吉....我同你講左話我坐第二個位架..你比我坐架..我交功課又話我周圍行..仆街....留完之後打左陣波.....勁左tim又@@打到5點9到先走....之後見到"佢"...勁開心....但係我冇勇氣..灰....番到屋企...訓左陣...食飯....沖涼..打日記

 

星期四釘耳洞

2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天


友誼賽贏波~~勁 愉快 分類: 未分類

今日本來要8點半係炮台山地鐵站等阿浩佢地....點知自己唔知醒....咁就要自己去太子站等人一齊去啦XDDDDD

去到換波衫同熱身...開波.....本來以為佢地好勁..但係我既諗法係錯既...佢地係茅...完埸....我地贏8比2...我比人入左兩球=.=...都係後衛既錯失....之後換衫走人....本來話想去跑馬地...但係過到去都冇乜時間....所以冇去到...之後去左阿浩屋企....聽左陣歌就出CWB.....陪阿浩買銀包....430蚊...仲差我250蚊先貴過我個銀包~"~..之後走人番屋企......

 

 

好想佢受呀....我要比D勇氣咁同佢講