今日本來要8點半係炮台山地鐵站等阿浩佢地....點知自己唔知醒....咁就要自己去太子站等人一齊去啦XDDDDD
去到換波衫同熱身...開波.....本來以為佢地好勁..但係我既諗法係錯既...佢地係茅...完埸....我地贏8比2...我比人入左兩球=.=...都係後衛既錯失....之後換衫走人....本來話想去跑馬地...但係過到去都冇乜時間....所以冇去到...之後去左阿浩屋企....聽左陣歌就出CWB.....陪阿浩買銀包....430蚊...仲差我250蚊先貴過我個銀包~"~..之後走人番屋企......
好想佢受呀....我要比D勇氣咁同佢講 |