今日又係同平時冇乜分別咁返學....飛的....今日考宗教同電腦.....唔係好識.....之後放學...唔洗考試lu.....之後去左阿浩屋企換衫...打左陣機去左深水涉囉足球隊d波衫32件.都幾重下...之後去左西九中心..阿筒本來話想玩過山車...點知冇得玩....因為結業....所以冇得玩...之後坐102番阿浩屋企....去到打左陣機換衫去踢波...勁左...接到d唔係好多人接到既波...之後牛牛黎左@@......牛牛等到我地8點幾.....sor呀牛牛......之後坐2番屋企.......好累...之後沖涼食飯...坐到10點到訓左....今日過得超正^^

|