呢幾日都冇乜心情打日記.....因為好多野煩......鍾意左兩個女仔......又唔感同佢地講....唉
講番今日....平常咁返學....番到去打波......跟住早會....之後電腦....勁想訓可惜訓唔到...之後數學係到發夢.........pe...小光話我有球走籃有風"嫁"^^...小息勁悶....之後人文勁眼訓....訓左陣...比人嘈醒.....普通話成班痴哂線....英文...識dd啦...lunch..印係勁悶咁過......兩堂中文....項姐又傻機.....笑到我地仆哂街....放學踢波....之後番屋企食飯睇電視打日記
死啦同時鍾意左兩個女仔都係2d班架>~< |