今日8點2到到西灣河室內場...今日肥輝真係冇黎...佢返左大陸....搞到成隊冇哂事氣....仆街.....完場...5x比18....灰到乜咩....之後去左愛碟打波..打到12幾....番屋企先沖涼換衫出街同倩詩..去太古搵牛牛既...本來話想落維園既點知冇落.....@_@.......之後打波..比人屈機....勁撚無奈....之後有兩個f.1黎左....之後有一個走左~"~.....打完波去左m記...我地(我...莊莊...牛牛....倩詩...仲有個kid子譚曉嵐)係m記玩到痴哂線...o咀.....譚曉嵐係咩比我地玩....係咁影佢...之後7點半住車番黎....直落打日記.....今日好撚灰
|