今日成6點半先起身.....之後換完衫就打比小浩...跟住同表哥落街...一齊坐地鐵...表哥係太古落左......之後去到炮台山落車...去吉野家搵小浩坐左一陣仲要等倩詩同獅子跟住坐27返學...之後我啦小浩啦倩詩啦獅子啦同屎塔落飯堂針屎塔同獅子D野.....之後小浩叫屎塔同獅子握手....咁呇a握啦.....獅子好似好唔据咁=3=........跟住返上課室...準備考試呀MA^^......今日考人文.....我竟然識..仲要做左成九個子...勁....考完仲要補習班...我係F.2第一個放哇^3^跟住去小浩屋企.....跟住番屋企...食飯....再落番北角買校褲.....之前果條唔岩著=_= 不過都買左成3年啦...唔岩就緊啦........之後小浩打黎....唉 唔想講....返到屋企...同倩詩講電話.....今日就係咁多到啦... |