今日6點4先起身=333="..之後勁快咁換衫.....出門口 上到車剛好6點8...番到學校打波...今日勁冇手神....籃低勁唔入~"~....最後只係入左兩球奈>v<.......之後番課室...兩堂英文=.=...做作文=_=....之後訓左3個字....中文...一個字"悶"囉=.=......小息....好q悶....之後周會....嚇死我...以為要上台囉獎好在唔洗^^.....之後數學....聽歌....科學....項姐又黎料...又係到話人=_=.....之後lunch.....做球証.....之後上堂...中史...又企...累死我咩....小....."中"教...細關比我地玩到白白地痴....放學..同邦邦一齊走...去左m記.....之後坐地鐵.....之後番到屋企....聽歌....打日記.....今日冇乜野發生....~3~
PS:我依家鍾意既係關思韻......唔再係其他人.......我要溝到佢呀.....唔理你地鍾唔鍾意都好....我只係鍾意佢一個 |