好煩呀!!!!!!!!
我想停一停 我好想有個朋友陪我hea 等我唔洗再諗呢個問題 無奈平時呢個角色 今日亦是問題一部份..... 而我覺得係我自己未解開呢個問題前 我諗我都唔應該得閒無事搵佢 我要學會獨立...... 原來好難...