牙寶﹏

因為你 我變得軟弱﹏"
因為你 我喊過無數次﹏""
因為你>>我愛你>3""








« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


:: 訪客留言 ::

2010 年 3 月 23 日  星期二
冇老公的日子..有爸爸^w^""

由老公走個日起..爸爸就開始連放4日假~
係咪出奇過出奇蛋呢^e^""~我都唔知咩事~
本身爸爸係一個星期之前都同我地講左21號放假嫁啦~
咁都唔出奇丫...2個星期放一日~
咁我地就一早諗好21號去食大排檔啦~
到左21號..我3點先起身~跟住玩左一陣電腦~
媽咪就叫我快D整野..爸爸就黎放工啦~
咁好啦..諗住整好D野就出去行街..跟住先去食野啦~
點知沖完涼出黎..二家姐話要係屋企做功課~夜D先出黎食~
真係好想小小小佢呀><""搞到我地D時間唔知點咁~
咁我地就出左去行旺角啦..唉!!行完花園街就要走啦~
因為二家姐話要係觀塘食..你估你皇帝咩?全家人就你一個-.-""
唔高興..不過算啦~鬼叫係爸爸放假咩~
咁就坐返車去觀塘啦..我地返到去佢都到左啦~
咁就跟佢行啦...因為呢間野係佢話好食先黎~
但一去到..我就記得..我同之前班fd一定黎過~
咁行到入去就坐低睇下食咩啦...想食既..佢地又唔食~
佢地食既..我又唔多鐘意..搞到食得好小野><""
咁冇野做咪望下野囉..點知俾我發現我個同學都係到食野~
但因為同佢唔係好熟..所以冇過去同佢say hi~我扮睇佢唔到^^""
食到12點幾就走啦..跟住行去等車返屋企既時候~
爸爸冇啦啦話聽日到我話是..我話食咩就食咩><""跟住仲話放到星期三-.-""
當時聽到都啞左..但因為冇心情..所以冇諗到食咩好^^""
跟住就搭車返屋企啦~
今日老公冇打過電話俾我><""可能行山太累啦~

到左22號..我起身都係3點左右啦~玩一陣電腦就落樓下買野啦~
買完野返黎就食野啦..點知食下食下見到爸爸返~
心諗..死得~爸爸返到黎姐係6點幾啦~咩都未搞..點返學呀><"
所以就呃爸爸話miss冇返學..所以我地唔洗返~(我真係好9呀><")
本身我話今晚去食上海野既..點知二家姐又話唔好~
今晚係屋企食pizza..聽日先在落去食上海野><""
咁冇計啦..又係佢話是嫁啦~6點幾仲要俾左部電腦佢用~
咩世界呀??做咩我要咁就佢呀???
到左9點就叫野食啦..因為媽咪唔係好食..所以我地叫我地食既~
跟住好快就送到黎啦~但都係唔係好岩食..都係食得好小~
到左夜晚勁肚餓..洗左個蘋果黎食~跟住仲叮左三文治食~
但食完都好餓..唔想在食啦..怕肥~所以走左去訓教~

23號..一個電話都冇^^""訓得好舒服~但自己2點幾起左身~
今日好乖..一起身就玩電腦...玩左一陣就食個三文治~
5點半就去沖涼..6點半就出門口~但都係遲到~
返到學校諗住乖乖地上堂..但今日佢講個份野我冇~
所以搞到冇心機上...睇戲~到左9點..有人黎收點名簿~
咁我就執野走啦..因為媽咪放得工黎..我會遲到~
但早走都係遲左..要佢地等左10分鐘~sorry><""
一見到佢地就行啦..因為個間野我未去過..上網搵到既姐~
所以等爸爸帶路..佢地勁呀~行行行..俾佢搵到啦^^""
一見到間野我就知係你啦^^""因為網上有圖睇~
跟住入去食野啦...今次叫左好多野..唔想打><""sorry~
但今日食得好飽呀..正呀!!!!今日係最開心既一日^^""
返學搭車個時老公打左個電話黎..佢話聽日坐1點鐘車返黎啦^^""

YO!!!!老公回歸了~~~~^3^""
聽日老公返黎..爸爸又放假..都唔知點算好呀><"""

 


尚無任何連結

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>> 2010-03-24 05:05 AM