給Rainbow:
你好嗎?這幾天心情怎麼了?
你跟我說sorry,到了現在,我還是知道一半,但我告訴了你,只要你想話比我知既時候,我一定會去聽。
今日,我同次子傾msn既時候,我知道佢同呀攸,話咗好多我既野比你知,我唔知你係咪因為你地三個既友誼問題而令到我好煩、好辛苦既事,而同我講sorry。我只可以話比你聽,我係為咗你地既事,好煩、好辛苦、好唔開心,我既唔開心係我幫你地一次又一次,你地又一齊既時,會同我講,「我會珍惜嫁啦」,但到頭來,你地都係同我講,「算啦!這個點,果個又點」。我好唔開心,你又話珍惜,到咗最後,你地都係感,一次又一次不停感重複.....
我煩係因為每次拉攏你地時候,我需要顧慮你、牙cle、次子、mL既感受,我要做到個個都要考慮到,我有時要係你既角度去睇,有時要係牙cle既角度去睇,e d既野就係我煩既事。
我辛苦係我每次去幫你地,但我得到既係失敗,我所做既事失敗咗.........次次成功既時候,你地幾個會笑,我覺得好開心,但後來你地又變彼之前感,我又唔開心。
每次你地吵鬧,我都要夾住你地既中間,好辛苦,我有點透唔到氣既感覺,其實辛苦、煩、唔開心既感覺,早已存在,但我仍然去幫你地,因為我唔想你地失去你地心中既朋友,我知道你地會珍惜,應該話我相信,一路我會相信。
昨天我跟你說的話,我不重複了。
不過,我唔介意去幫你,可能某種原因,我會去幫,我好重視友誼,你知道我是那種什麼人都傾得來的人,誰跟我傾計,我也不介意,我很少跟人吵架,不知為何,你不要跟我說,是你開放吧...這個答案我不接受,不認識的人,跟我說話,我便當作是識點朋友,認識的人,跟我說話,更好吧!!! 朋友是一合即來,不合則去。
無論,你覺得這封信,對你來說有沒有幫忙,我只是等待你告訴我不因,為什麼你昨天跟我說對不起。
但我想跟你說,如果係你唔開心既時候,我幫你唔到,感應該係我同你講sorry,因為我身為你朋友,我竟然幫唔到手,感e d仲算係你朋友咩,係我未幫到你既時候,我每一日都會同你講一句sorry。
彤字 |