今日上數學ok啦....
不過都唔係好明黃sir講咩....=.=
有d懷疑究竟黃sir知唔知自己講咩?!
之後上英文堂
比佢激死>.<
佢成日話默書 佢又開"一"張紙喎
心諗:「你日日都要默書,不如你開本簿」
之後,佢話下次繼續用..
唉...佢可能有病..
算啦....我睇佢都係第一年出來教...
之後,上中文堂冇咩野發生
不過上通識堂勁開心囉..
一來唔洗上李sir果組..哈哈
上Miss曾堂超好呀
又可以傾計 又可以玩
但本人因為有把柄係Miss曾手所以不能玩太盡=3=
把柄其實只係一幅相...
不過果相幅 對我來講 如果果幅相公開既話 我比死更難受=3=
唉
不過我今年鍾意上 中文 數學 通識 科學堂 哈哈
|