◤↘地獄國度↖◢既專屬日誌 
你的哭泣時 記得你還有我 我定能牽著你手 伴你渡過 你每一段難走的路。
COCO42092
暱稱: ◤地獄↙與↗魔鬼◢
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣,我走了!!! 香港...
彼此的一天
2008-07-22
要幸福喔~~~
大衛camp
文章分類
全部 (105)
生活 (18)
我內心深處的祕密/感受 (12)
感受 (42)
歌詞庫 (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 66
今日人氣: 2
累積人氣: 19270
2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


對不起﹏我忘了忘了你 分類: 感受

喜歡人↙只需一秒的時候

 

相戀↗只需一句話

 

忘記↖卻要用上一輩子的時候 

 

為什麼呢?

 

我不是說為什麼一秒、一句、一輩子可以影響那麼多,也不是問

 

為什麼忘記人要一輩子等等的問題...

 

我的問題是為什麼要忘記..?!

 

這一點我不明白.

 

我覺得就算痛過、苦過、傷過、哭過,

 

但至少「它」有令你笑過、快樂過、幸福過

 

每個人的記憶中總有不同的回憶

 

沒人能夠一輩子都是充滿著快樂的回憾

 

也沒人會一輩子充滿痛苦的

 

所以,任何傷痛都不要把「它」忘掉

 

我相信沒痛你不會感到快樂、沒有苦你不會感到幸福

 

你不知道不開心是什麼,你又點會知道開心又是什麼呢?!

 

 

 

 



2007-09-17 分類: 未分類

今日又咩野特別發生....

            一句話形容:「返學等放學、放學飲可樂」

        唉...

                                中二過得真係好無聊ar

         聽日我唔想上禮堂ar

                           心靈加油又唔知做咩...

       唉

                     只係想唔好感無聊炸

如果你問我...

點解msn同我果blog會係地獄

請睇下面吧!!!!

 

由於你果樣既問題所以你無法觀看此文章

 

 

 



愛在記憶中找你 分類: 感受


我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起
邂逅時間場地 似連場好戲
要自何頁說起

愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
它走了 突然驟變雪落雨飛

*如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想(要)放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲
前事最怕有人提起
就算怎麼伸盡手臂
我們亦有一些距離


你太遠 該怎麼 說對不起
你太近 一轉身 卻已高飛
快樂也許太短 似場流星雨
一眨眼 就如幻愛怕又記起


我情愿我狠心憎你
我還在記憶中找你

(唔知點解我突然好鍾意e首歌既歌詞

唔知係適合E+既情景AR..

定我真係鍾意E首歌) :C

 



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


今日係我今生最最開心既一日 愉快 分類: 生活

今日報好好開心ar!!!!!!!

今朝我去咗ar yan到先

因為 ar yan話要幫婷婷豬整頭髮

誰知 我地嘻嘻哈哈感 妍婷又話唔整喎

感我地見差唔了時間就去咗7仔食野

食完野 我地去搭車去荃灣join ar so

去到 我地行咗一間鋪ar so就話到咗叫我地去283m車站到等

之後 我地好高興 終於來到海濱廣場 哈哈

我地事不而遲 去到溜冰場

我地比咗錢之後 個個攞曬鞋 點知 ar so話唔見咗張"飛"

到咗最後 果到既職員姐姐都好心地唔洗再比過錢(好似...^.^)

我地一落到場 我地個個都識溜冰 我地仲諗住

感樣溜三個鍾 ....死緊

誰知 我地溜下溜下 我地竟然溜到喎

哈哈!!!!好開心呀!!!!!

感大個女第一次溜冰算係感啦!!!!

終於 佢地個個都跌曬ar 得我一個冇跌炸

哈哈...好開心

我地係休息既時間仲傾咗一陣計....

嘿嘿

溜完冰之後 我地脫咗隻鞋之後

發覺咗一樣野

我地感多個既腳 都好"痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛"

雖然我地好痛 但我地仍然堅持下個禮拜去溜冰

我地已經比溜冰深深吸引住啦

我自己覺得 同ar so溜冰好好玩

我都唔知點解

我寧願佢教溜冰 好過佢教中文

好玩好多 如果佢教溜冰 我一定第一個報名la

溜完冰 我地去咗食m記

威M記既時候 我知道我開始眼訓呀

嘿嘿

我地食完之後 我地去返新之城 JOIN ar sir 同ar bow

哈哈

我地去咗影貼紙相

跟住 我同ar so去咗影印

問題係 佢影印咗之後先 佢張野係打咗中"一"囉

哈^.^

我地上返去

但係ar so好奸呀

自己去睇3呀

不過 我見到一服務員姐姐好靚女嫁

我之後都會去果間野

總之得閒飲茶啦

佢睇完e間鋪頭之後 返番去啦

"因為 佢今個月已經超支啦"

哈哈

我地去到 冇幾耐 我地就去咗食野.......

我地去到等咗一陣就有位啦

我地講咗一大輪之後

終於叫野食啦

嘿嘿

我地食野既時候 好鬼好笑

但係....

八凡少之凡泅少仔(心情混亂中...)

之後 我唔知做咩激嬲咗rb

佢又攞咗我條髮繩....

(詳細情況我唔想打....)

跟住 佢又唔比返條髮繩我

感嬲咗  感當然係我嬲之際佢比返我啦...

(雖然 我唔想認 但我得確眼濕濕...)

之後 大家唔彩大家

佢坐我旁邊...

感我地已經冇同對方講野

跟住

ar so係到不停叫我唔好嬲

可能為咗啖氣 可能為咗面子 可能真係嬲na

總之為咗某樣野 我果時我真係唔想彩佢

之後 我地冇講野 ar so都冇講

當時 無論 佢地講野有幾好笑 幾難gap都好

係我心裡面 我真係笑唔出

唔係話 我嬲緊所以唔笑

係當時我同佢相處係一個感僵既局裡面

我覺得 ...點講呢

我只能形容為"就算龍肉都唔會有味"

其實 我果時係到諗

有冇必要搞到感呢..

但當時 佢唔彩我 我又唔彩佢

我唔知彩佢 定繼續係感..

我唔講野果一刻 係我想靜下姐

我想係控制我自己既情緒 我知道我應該幾時理智

但係...

我最後都係持續唔理佢 

感我地兩個持續到走都係感

我地走既時候

我同ar bow都係走先嫁

我當時係諗住直接返屋企

點知 ar so叫我

感我就應 我又見到ar bow放低電話

我知道係ar so叫我地停低

我地兩個行埋一邊傾

感ar so講唔夠三句 ar bow喊

ar so同我講

"你睇,e d係為咗朋友先會喊"

我聽到佢感講....

其實 我好想知道點解RB果時點解會喊..

我唔知點解 果時有種好特別既感覺

我唔知點講

總之 我未試過係感...

果種感覺係..

心裡面係有d苦苦地既感覺

我只能感講

我又諗我係咪應該去彩返佢呢..

但事實上 我冇感既勇氣

...

所以 我地又係感..

我地對方仍是不彩對方

之後 ar so話去食糖水

感去咗

ar so搵咗rb傾計

我冇理

唉~~~

我去咗許留山..點知好多人

之後 ar so 走過來

我都知 佢奐係講咩野..

不停地回避 哈哈'

突然 ar bow 走過來同我講野

我有d唔知比咩反應佢好=3=

我應該係扮到冇野感應佢呀

定係...

我最終選擇..

同佢和好如初

哈哈

我有個疑問

經過e件事之後

我同佢既友情

係變得更加堅固定..

我真係唔知

我好想知.....

我地去到食糖水

我地冇事

好彩曬

之後ar so話我地兩個好彩唔理佢

哈哈

之後 佢竟然"離家出走"呀

我地望一望ar bow 之後指一指出面

我地即刻放低果袋

搵佢啦

之後 arbow

打比佢

佢話我唔聽佢電話所以走哈哈

之後 我叫ar bow 企係果到等我

因為 我知道附近能夠比ar so 長期停留既地方唔多

只有幾間 所以當時要搵其實唔難

之後 當然我地搵到佢

之後 我地返去食糖水

ar bow 又係到哄佢

我當然將佢置之不理  哈哈

不過 其實我轉面既時候

笑咗一下

我都唔知點解

哈哈

總之 佢又要我哄返佢

我諗住 用我既手提打比佢哄返佢

點知 響咗好耐 佢唔聽

我就好絕地 cut線啦

哈哈

入到去 ar so食糖水

我又打比佢

我話"食得糖水姐即係冇事啦"

總之傾咗一陣

(基本上 我係聽唔到佢講咩嫁)

之後 e件事就完滿結束啦...

感我地幾個坐ar sir車返去

但我地有六個人

嘿嘿

中途發生咗好多

例如 ar yan話佢鍾意jacky

哈哈

仲有RB變咗做隻狗叫Bobby

返到屋企 我幫ar so將d工作紙寫曬中二啦

 

哈哈

唔打啦..

好累呀

我要訓教教

同埋我發覺下個禮拜六要去小學敘舊

撞期...

不過我諗住如果ok既話 溜完冰先去

 



2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 開心 分類: 生活

今日有生命教育、數學、資料科技、中史、英文語言藝術..

         生命教育MISS P教 超好呀!!!!!

   佢上堂又好玩又學到野   哈哈!!!!

            數學就OK啦!

  冇話好玩唔好玩  數學只係學野囉

               資料科技都唔錯

     幾好玩  佢教得幾好呀

           中史 都唔錯呀

   不過 佢成日都話班長派野囉

                煩死!!!!

   英文語言藝術

                     好好彩

            我係跟MISS DOVE....

  哈哈

                     唔洗跟MISS CHOW  嘿嘿

          今日 同妍婷佢地話 星期六去溜冰

                       哈哈

        本身 我好期待果日既來臨

  點知返到屋企 同AR SO傾先電話之後

                我就完全唔期待  =3=

        因為 電話裡面我成日係到話佢

  佢話同我講 星期六 我死緊呀

                            唉//=3=

     仲有 徐SIR一定要去溜冰呀!!!!!!!!!!