今日報好好開心ar!!!!!!!
今朝我去咗ar yan到先
因為 ar yan話要幫婷婷豬整頭髮
誰知 我地嘻嘻哈哈感 妍婷又話唔整喎
感我地見差唔了時間就去咗7仔食野
食完野 我地去搭車去荃灣join ar so
去到 我地行咗一間鋪ar so就話到咗叫我地去283m車站到等
之後 我地好高興 終於來到海濱廣場 哈哈
我地事不而遲 去到溜冰場
我地比咗錢之後 個個攞曬鞋 點知 ar so話唔見咗張"飛"
到咗最後 果到既職員姐姐都好心地唔洗再比過錢(好似...^.^)
我地一落到場 我地個個都識溜冰 我地仲諗住
感樣溜三個鍾 ....死緊
誰知 我地溜下溜下 我地竟然溜到喎
哈哈!!!!好開心呀!!!!!
感大個女第一次溜冰算係感啦!!!!
終於 佢地個個都跌曬ar 得我一個冇跌炸
哈哈...好開心
我地係休息既時間仲傾咗一陣計....
嘿嘿
溜完冰之後 我地脫咗隻鞋之後
發覺咗一樣野
我地感多個既腳 都好"痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛"
雖然我地好痛 但我地仍然堅持下個禮拜去溜冰
我地已經比溜冰深深吸引住啦
我自己覺得 同ar so溜冰好好玩
我都唔知點解
我寧願佢教溜冰 好過佢教中文
好玩好多 如果佢教溜冰 我一定第一個報名la
溜完冰 我地去咗食m記
威M記既時候 我知道我開始眼訓呀
嘿嘿
我地食完之後 我地去返新之城 JOIN ar sir 同ar bow
哈哈
我地去咗影貼紙相
跟住 我同ar so去咗影印
問題係 佢影印咗之後先 佢張野係打咗中"一"囉
哈^.^
我地上返去
但係ar so好奸呀
自己去睇3呀
不過 我見到一服務員姐姐好靚女嫁
我之後都會去果間野
總之得閒飲茶啦
佢睇完e間鋪頭之後 返番去啦
"因為 佢今個月已經超支啦"
哈哈
我地去到 冇幾耐 我地就去咗食野.......
我地去到等咗一陣就有位啦
我地講咗一大輪之後
終於叫野食啦
嘿嘿
我地食野既時候 好鬼好笑
但係....
八凡少之凡泅少仔(心情混亂中...)
之後 我唔知做咩激嬲咗rb
佢又攞咗我條髮繩....
(詳細情況我唔想打....)
跟住 佢又唔比返條髮繩我
感嬲咗 感當然係我嬲之際佢比返我啦...
(雖然 我唔想認 但我得確眼濕濕...)
之後 大家唔彩大家
佢坐我旁邊...
感我地已經冇同對方講野
跟住
ar so係到不停叫我唔好嬲
可能為咗啖氣 可能為咗面子 可能真係嬲na
總之為咗某樣野 我果時我真係唔想彩佢
之後 我地冇講野 ar so都冇講
當時 無論 佢地講野有幾好笑 幾難gap都好
係我心裡面 我真係笑唔出
唔係話 我嬲緊所以唔笑
係當時我同佢相處係一個感僵既局裡面
我覺得 ...點講呢
我只能形容為"就算龍肉都唔會有味"
其實 我果時係到諗
有冇必要搞到感呢..
但當時 佢唔彩我 我又唔彩佢
我唔知彩佢 定繼續係感..
我唔講野果一刻 係我想靜下姐
我想係控制我自己既情緒 我知道我應該幾時理智
但係...
我最後都係持續唔理佢
感我地兩個持續到走都係感
我地走既時候
我同ar bow都係走先嫁
我當時係諗住直接返屋企
點知 ar so叫我
感我就應 我又見到ar bow放低電話
我知道係ar so叫我地停低
我地兩個行埋一邊傾
感ar so講唔夠三句 ar bow喊
ar so同我講
"你睇,e d係為咗朋友先會喊"
我聽到佢感講....
其實 我好想知道點解RB果時點解會喊..
我唔知點解 果時有種好特別既感覺
我唔知點講
總之 我未試過係感...
果種感覺係..
心裡面係有d苦苦地既感覺
我只能感講
我又諗我係咪應該去彩返佢呢..
但事實上 我冇感既勇氣
...
所以 我地又係感..
我地對方仍是不彩對方
之後 ar so話去食糖水
感去咗
ar so搵咗rb傾計
我冇理
唉~~~
我去咗許留山..點知好多人
之後 ar so 走過來
我都知 佢奐係講咩野..
不停地回避 哈哈'
突然 ar bow 走過來同我講野
我有d唔知比咩反應佢好=3=
我應該係扮到冇野感應佢呀
定係...
我最終選擇..
同佢和好如初
哈哈
我有個疑問
經過e件事之後
我同佢既友情
係變得更加堅固定..
我真係唔知
我好想知.....
我地去到食糖水
我地冇事
好彩曬
之後ar so話我地兩個好彩唔理佢
哈哈
之後 佢竟然"離家出走"呀
我地望一望ar bow 之後指一指出面
我地即刻放低果袋
搵佢啦
之後 arbow
打比佢
佢話我唔聽佢電話所以走哈哈
之後 我叫ar bow 企係果到等我
因為 我知道附近能夠比ar so 長期停留既地方唔多
只有幾間 所以當時要搵其實唔難
之後 當然我地搵到佢
之後 我地返去食糖水
ar bow 又係到哄佢
我當然將佢置之不理 哈哈
不過 其實我轉面既時候
笑咗一下
我都唔知點解
哈哈
總之 佢又要我哄返佢
我諗住 用我既手提打比佢哄返佢
點知 響咗好耐 佢唔聽
我就好絕地 cut線啦
哈哈
入到去 ar so食糖水
我又打比佢
我話"食得糖水姐即係冇事啦"
總之傾咗一陣
(基本上 我係聽唔到佢講咩嫁)
之後 e件事就完滿結束啦...
感我地幾個坐ar sir車返去
但我地有六個人
嘿嘿
中途發生咗好多
例如 ar yan話佢鍾意jacky
哈哈
仲有RB變咗做隻狗叫Bobby
返到屋企 我幫ar so將d工作紙寫曬中二啦
哈哈
唔打啦..
好累呀
我要訓教教
同埋我發覺下個禮拜六要去小學敘舊
撞期...
不過我諗住如果ok既話 溜完冰先去
|