今日呀yan同呀paul來我屋企...
好好笑.....
呀yan隻鞋比我隻狗.....哈哈
跟住 呀paul話如婷係到睇李銓果波....
哈哈
之後呀paul係到唱歌
我地係論壇 但最後失敗而告終
今日就係感過啦!!!!!
唉~聽日就要返學啦.....!!!!!
今日唔洗返學....(太好啦)
今日係屋企有咩做呢?!
就係有..:
8點9起身
9點落"大快活"食早餐
10點開電視睇卡通片(嘿嘿"人總有時候帶點童真..)
10點半玩電腦
1點8 訓教教豬...=.=
3點7到 起身
4點食下午茶....
5點3 打blog
6點洗白白
6點9沖完白白
8點食飯
8點睇漫畫
9點睇電視
10點都係睇電視
11點訓教教豬
今日就係感過啦....""
今日中文說話堂完全係我意料之外囉!!!!!
MISS劉上堂都唔笑既~~~
但我同AR CIR上次幫佢手既時候,佢都好NICE
唔知點解,上堂佢又唔笑=﹏=
今日又調位 今次PAUL PAUL坐我隔離
我朝早帶咗包彩虹糖返去
點知食咗少少之後
比AR BOW班友分曬......(無奈)哈哈
跟住,冇咩啦......=.=
"我地向晴朗的一天出發"