自從,中2開學以來,班裡面實在冇咩開心既事發生
最多都係果個無聊既「旅行」。
不過,唔開心既事卻接種而來,
好多朋友之間既事發生咗好多,
有時,我會發覺同「佢地」一齊,
會有D喘不過氣來,
好辛苦。
我卻沒有話放棄同「佢地」做朋友
只係我唔想同「佢地」既朋友關係再進一步姐,
我地而家既距離就好NA,太近我好辛苦。
最好既方法係:佢地有時陪我食下lunch,有時傾下計,得閒出來玩。
感就夠na!
我怕太近會失去,我又怕太遠會變得疏離。
所以,而家剛剛好。
當然,我來者不拒,只要我地仍是朋友,我仍是你地心中的Coco。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
e幾日,我好唔開心。
因為我以為放低咗既野,原來我未能放下。
我一諗起,我會.....(我唔識講)
總之,係一種唔好既感覺。
Sorry....對於E件事,我始終諗唔通。
今日,我又好大力感打落張抬到。
點知,打到舊骨凸起咗,
原來舊骨移咗位。
ar cle摸咗佢話好恐怖....
哈...
我沒事,但我有點內疚,
因為如果「佢」真係介26條...
我會內疚...
因為,我痛無所謂,但我唔想因為我自己整自己整到移位,而令到你為咗我整到而連你都...
我內疚....
我內疚令到我更加想...(打落張抬度)
但你又....
唉..
我都唔知想點!!!
邊個可以教教我ar! |