◤↘地獄國度↖◢既專屬日誌 
你的哭泣時 記得你還有我 我定能牽著你手 伴你渡過 你每一段難走的路。
COCO42092
暱稱: ◤地獄↙與↗魔鬼◢
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣,我走了!!! 香港...
彼此的一天
2008-07-22
要幸福喔~~~
大衛camp
文章分類
全部 (105)
生活 (18)
我內心深處的祕密/感受 (12)
感受 (42)
歌詞庫 (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 66
今日人氣: 1
累積人氣: 19293
2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


2007-10-11 分類: 感受

今日心裡非常低落

是非常非常

今日 我不出聲 也是因為不開心

不想說話

但後來 心情好點了 所以說話了

^^為什麼 不開心

是因為..................

我錯在聰明手裡........

我把聰明 放了在不對的地方

我不是說"圓形"那件事

我只是在思想上輸了給聰明  輸了給我潛意識的智慧

有時 智慧令我走進痛苦無比的空間

魯p0仔給了我一句

"扮開心果也夠心酸"

也許 我真是堅強得太久了 我已經很累了

我已很久沒哭過  真想好好的大哭一場

但我做不到  也許我習慣了怎樣的事我都不會哭

所以 我現在都哭不出來

心裡 有著很多很多的不開心、不快樂

卻都不能流下滴眼淚

我連現在連笑也覺得辛苦

很想哭 哭不出 不想再笑 卻一次又一次的笑

最近聽歌有一句很貼切

"未夠膽飲酒 只好苦笑"

真想拿起啤酒大飲一番

 

 



2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2007-10-09 分類: 未分類

有時,我會很聰明

但有時我會聰明過頭

我會將我的聰明擺咗係d錯既地方

有時,錯了、失去了

我不會去挽留 因為我已經沒這樣的心力去挽留

E陣子,好唔開心...

也許,真的發生太多事啦

我好想去海邊看看海 思考點東西

又或者我會對著海邊大叫

使我可以將我所有唔開心既事通通除去

但事實我的生活不容許我這樣做

每天,放學都得返回家

唉...所以這樣的事根本想也不用想

那麼,我只會將唔開心的事全部放將心中

但日積月累我怕我會瘋

但今日發生了一件事我很後悔

我SD比某某一段野

而E段野令她生氣了

佢話給我一星期的時間比我逗回佢

但我沒有回應佢

只因........

係佢以前話:「你好令我擔心,我會好驚」

我點解要明明唔開心,都要係大家面前笑牙

我就係唔想佢地擔心,反而 而家我卻要佢擔心

感一路辛辛苦苦所維持住又為咗D咩

我會諗....

如果我會唔去逗你,感你就唔會擔心我,感係唔係岩呢?

我唔知牙

但我知道你唔想失去任何既朋友

但我又唔想你擔心...

感我應該點呢?

今次我應該是挽留還是把事情慢慢沖淡再算呢?

世界上____真的好多不如意?

但為什麼都是發生在我身上..?

我很想喊 但我得堅強下去

給某某的話:

      最後,我不會刻意去給「你」看這篇文,因為如果是而要去挽留,你就會巧合地睇了這篇文,如果沒有睇便是無緣,那算吧!

我只想說,我看了你的BLOG,我知道我錯了,對不起,我最後也不會了,我答應你....是「以後不會」,我只想說一句「對不

起」,我真的知錯。但你是否會看到,那就天上決定吧!當你一星期都看不到的話,我會自然給你的!

                                                                                                                               彤字

 



2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


好辛苦牙2~ 分類: 未分類

由開學以來,要解決既事太多

所以彷如海水一樣沖著來

有點透不過氣來

很辛苦

有時覺得我是否要將所以野放下

什麼都不要管 不要理呢

我知道我放不下

但我每次見到佢地介手

我又好痛心

身為朋友 竟然...

眼白白睇咗自己fd介手

好痛心

我有時會想

你不如介落我隻手到牙 我覺得會冇感痛牙

你介係我隻手好過我眼白白睇住你介落你隻手牙

我星期六、日去咗旅行

但我唔係好開心

因為 我仍然諗住好多唔開心既事..

所以我唯有唔比時間自己亂諗野

我一諗起 我又好唔開心

可能你會問 我又唔見得你唔開心姐

我只能說

我唔似你,我唔會將所有感情誠實放於面上,(除非我落寞到極點,當然我是不會喊啦)

當我一諗起d唔開心既野,我會痛心疾首,我又會作出一個好傻既決定就是傷害自己(用手指尾舊骨一下打落d硬到,我手指尾舊已經比我整到移咗位)

我知道我唔應該感做 但我只可以用e個方法去止住心既痛..

....唉

 

 

                                                                                                                    彤字

 

 



2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


2007-10-08 分類: 歌詞庫

那年一起靜坐抗議
那年一起玩物喪志
那年一起暗戀然後失戀了默默扶持
那年班長競選才學會政治
當走進大社會
奉獻少 罵戰多
相識接著拆夥
朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多
少一個不算少
多一個都太多

當初唱字母歌
學會的 未算多
終於領悟再多
人跌倒又上一課 一課
校門即使逐一給光陰上鎖
都謹記當初
(夕陽之歌剩低這一首輓歌
想起我當初)
某人新婚席上再見
笑容顯得特別靦腆
那年一起嗌交  無奈今天已靜默無言
我們交出那款循例性笑臉
當走進大社會
是與非 右與左
當中價值太多
朋友仔沒有幾個 幾個
聚頭不多
推搪有工作多
多親切都變疏
不想唱勵志歌
勵志歌 勵志麼
彼此背負太多
隨每天習慣經過 經過
為誰奔波  獲得比當初再多
比不上當初

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
你怕哭泣嗎 都至少經歷一次
在你初出生 給母親抱那陣時
未有羞恥心 只得需要 肚餓都不算少
沒名牌衫 沒名牌錶 然而我不會寂寥
到今天 你可逛街 想每天逛
街 這需索我願意理解
如果佔有等於開心 你卻這麼不愉快

想擁有 沒缺少  不開心 怕會被笑
你結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小  一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 成長了也要 來發洩出眼淚 喊又笑
你怕哭泣嗎 都至少經歷一次
在你初失戀 中四的某日二時
未夠膽飲酒 只好苦笑 眼淚不想發表
為誰難堪 為誰勞傷 從前我不會治療
你清楚 你都算乖 她卻不愛乖 這好處有別個理解
尋到愛侶應該開心 你卻這麼不愉快

想擁有 沒缺少  不開心 怕會被笑
你結果 陪出了笑臉 還要強裝自然
很想喊 像幼小  一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 成長了更要 來發洩出眼淚 喊又笑
想擁有 沒缺少   不開心 怕會被笑   你結果 我結果
陪出了笑臉 還要強裝自然 
很想喊 像幼小 一不高興 喊夠 忘記了
大喊包 如果煩惱了 回到家總有人 對你重



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


好辛苦 分類: 感受

自從,中2開學以來,班裡面實在冇咩開心既事發生

最多都係果個無聊既「旅行」。

不過,唔開心既事卻接種而來,

好多朋友之間既事發生咗好多,

有時,我會發覺同「佢地」一齊,

會有D喘不過氣來,

好辛苦。

我卻沒有話放棄同「佢地」做朋友

只係我唔想同「佢地」既朋友關係再進一步姐,

我地而家既距離就好NA,太近我好辛苦。

最好既方法係:佢地有時陪我食下lunch,有時傾下計,得閒出來玩。

感就夠na!

我怕太近會失去,我又怕太遠會變得疏離。

所以,而家剛剛好。

當然,我來者不拒,只要我地仍是朋友,我仍是你地心中的Coco。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

e幾日,我好唔開心。

因為我以為放低咗既野,原來我未能放下。

我一諗起,我會.....(我唔識講)

總之,係一種唔好既感覺。

Sorry....對於E件事,我始終諗唔通。

今日,我又好大力感打落張抬到。

點知,打到舊骨凸起咗,

原來舊骨移咗位。

ar cle摸咗佢話好恐怖....

哈...

我沒事,但我有點內疚,

因為如果「佢」真係介26條...

我會內疚...

因為,我痛無所謂,但我唔想因為我自己整自己整到移位,而令到你為咗我整到而連你都...

我內疚....

我內疚令到我更加想...(打落張抬度)

但你又....

唉..

我都唔知想點!!!

邊個可以教教我ar!