| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
| 救命呀~~~ |
分類: 我的學習生活 |
我今日終於考左Chinese喇!
中文就考完喇,
只係等聽日同埋下個禮拜一考完Eng-Lit & Chinese Hist 就完成我ge艱辛考試啦!
我覺得自己好矛盾呀~
又想考完,唔洗咁辛苦;
又想遲d先考完,因為唔想咁快知到成績,
我好驚S.S唔合格呀!
我都唔夠時間做,
聽講好多人都做得晒呀~
我唔知自己ge成績會唔會好差呢?
好驚呀~點算呀?
冇計啦,維有希望我Chinese Hist合格啦!
要比d心機呀!
Fighting~
|
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
2007-01-10  |
分類: 我的學習生活 |
琴日我部電腦壞左,搞到我冇得打Qooza,
算啦,今日補番...
不過其實都冇咩好講,
總之就係一個字"嬲"
我嬲好多野,嬲自己上堂唔聽書,
但係其實我都唔想嫁!
我I.S根本聽唔入腦,
我個位置不佳.>_<.,,
我知呢個唔係籍口,
但係如果唔係因為個位,
我一定會好留心聽書嫁!
算喇!而家講都冇用啦!維有下學期努力d啦!=3=,,
琴日ge考試重okay,
但係今日就...
唔講喇! 我唔夠時間做
點算呀?!我好驚S.S唔合格呀!
|
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
| 2007-01-07 |
分類: 我的學習生活 |
好辛苦,
不過我終於考完頭三科喇!
我考左Eng,Maths同埋Composition,
Mmmm...
Maths同Comp都Okay la~
其實我的Eng都幾好嫁本來,
但係就擺左小小烏龍囉,
件事發生就係咁ge...
我收到份卷就有四張Eng Test ,(包括Answer+Question)
咁我就唔小心將Question Paper的其中一張就放左係Answer Paper的最底,
咁我左完第一張,
心想:"咦!我得一張紙未做,慢慢喇!"
但係後黎就發現點解第二張Answer Paper全部都要自己做,
但係就冇問題ge?
咁我就覺得號奇怪,
就數下有幾多張紙喇,
點解Answer Paper 有三張?
Oh!死喇! 原來有一張係Question Paper,
但係果時已經四十五分喇!
得番十五分鐘...
我好驚,然後就叫自己冷靜,
然後好快咁係咁做,
好彩做得晒,
但係有兩題之前(係未發現第二張Question Paper之前)做錯左,
就冇時間改番...=3=,,
不過我雖然錯左兩題,但係就做番左成張紙,
就算係不幸中之大幸喇!
件事咪就係咁囉!
好驚嫁當時,
不過算喇,
我而家要溫之後果d喇!
Lucky!
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
| 噢~ |
分類: 生活點滴 |
唉~~~
十日又過左啦!
聽日又考試喇,
十日...
日日咁溫書,
但係好似都冇溫咁,
日日都溫幾科,
搞都樣樣都溫左一d d,
好似冇一科係可以完完整整咁溫完,
算啦!
冇得講啦都,
我又要努力啦!
Fighting~ fighting~ |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
我好開心呀!  |
分類: 生活點滴 |
我好番晒啦!
為左等你地唔好擔心我,
我就係百忙之中話比你地知我好番啦!
唔講啦!
我要去溫書啦!886 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|