| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 今日好唔開心呀! |
分類: 生活點滴 |
我今日S.S同中史Test呀!
我係琴日同前日都係度溫書,
正所謂臨急抱佛腳,點知真係冇用嫁!
我琴晚都溫到一兩點,但係都冇用...
我今日好早就番到學校溫書,但係因為S.S的確好難呀!
所以..........
我想都係肥佬左嫁啦!
但係我已經立下目標,
就係我今個聖誕假期唔去旅行,
成個聖誕假都留係香港......
溫書!!!
希望我真希可以做到啦!
但係唔得都要得,
因為我如果唔努力d溫書,
我exam又唔合格,
咁我就要留級嫁啦!
好啦!唔講啦!我要溫書啦!
今日我寫左張許願卡,放左係學校的聖誕樹度,
希望我的願望可以實現啦!
(我見有個人寫:
希望Chloe可以開開心心咁過呢個聖誕節.)
哈哈!你地估唔估到希邊個呀?我就知啦!
為左證明你地唔係白痴,就快d留言啦!哈哈=)
|
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
| 2006-12-07 |
分類: 未分類 |
我琴日"油"嫁,但係好可惜,我將兩隻紫色"油"錯左呀!!!

|
| 2006-12-07 |
分類: 少女心事 |
今日發生左一件令我好嬲的事,件事係發生係Recess果時的:
我本來係Recess果時係係度食緊三文治的,
但係唔知點解我地班的日越黎越多,
咁其中就有Winnie Tsang啦~
咁我之前就講左d算係秘密的野比她知:
就係我每一次見到某一個人,我就會好"黑仔"件事...
好巧合,我今日又見到果個人,
Winnie就同我講話:"喂!呀XX就係附近!"
然後我以為她騙我啦,我就周圍望...
點知就真係見到XX!==",,
咁呀Winnie就話:"都話叫你唔好望嫁啦!"
咁然後我就繼續睇書啦!
然後,突然間,我地班的某幾個人就走過黎話:
"哦~~原來你見到XX會好黑仔嫁?!"
跟住又係咁整我塊臉,整到我鬼咁死痛,
又係度不斷重復之前果句話~
我係好好好嬲的情況下,
我終於企左起伸,她地重想整我,
我已嬲到極點啦!我推開她地果d手,
然後去同Winnie Tsang講:"絕交!"
我相信果時她地已經知到咩事啦!
後黎整我果d人,我一個都唔睬,
連坐係我隔黎果個我都冇理她,
她幾次都好似想同我好返,
但係我都冇理她! 因為她係整得我最大力果個!
後黎係R.E堂果時,我主動寫信比Winnie,
她話以後都唔會講我d野比人知,她話發誓~~~
我睬返她,但係可能因為呢件事,會令我以後都唔會再信人!
咁頭先同同學打電話,
咁她話比我知我見到某某人會好黑果件事,
差唔多全班都知啦!
我太嬲啦! 我可能下一秒就會打比Winnie去質問她,
都可能聽日問她,
更有可能又唔睬她!
我唔知呀! 所以當我真係好嬲的時候,
我唔夠膽保證我會做的咩,所以最好唔好激嬲我!
放學之後,我首先返左屋企,
然後就同May Wu一齊去買聽日旅行的野...
我地睇落買左好少野,
但係就用左好多錢...==",,
我地買d野又唔貴,而且我地重計過數添~~=3=,,
算啦! 總之有得食就係啦!
反正我地聽日都係得一個半鐘食姐!
好啦! 我都唔想講啦!
總而言之,我今日好嬲,因為比人出賣! |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|