| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
慘無人道阿!!!!!!  |
分類: 少女心事 |
今日, 係我最最最無開心的一日,
我今日S.S W.S的第二Part冇做,
咁係因為我無知要做,
我明明聽到Ms. S. Cheng話只係做第一部分,
但係我就冇做第二部分,
今日返到學校,
我仍然以為唔洗做, (咁係因為冇人話比我知要做!)
點知......
上S.S堂果時,我比S. Cheng鬧到咩咁,
我話係因為我唔知要做, (冇辦法,我得呢個藉口,而呢個都係事實==")
但係她重好惡咁話:"You didn't know what you want to do,it's because you haven't listen to me in the lesson! "
咁我都冇野好講啦!=3=,,
然後我係Maths Test 果度又肥佬左,
我有好多唔識,但係我上堂有聽書嫁!
可能係因為我唔明果d英文點解啦! .>_<.,,
不過我係Eng Test 果度可能有返高d分啦,
因為果份卷都幾容易,
好多人都係咁話~~~^V^,,
聽日Singing Exam + 中史問書,
但係我連功課都未做完,
點算呀?! .>_<.,,
睇黎我係中學ge日子將會好難熬!
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
噢~~~  |
分類: 我的學習生活 |
我今日好早返到屋企,
雖然今日Choir,不過Ms.B Wai 好早就放走左我地囉~~~
我因為未背熟歌詞,
係去之前好想去Office買個口罩,
等老師睇唔到,
但係Iris Wong 話唔好啦!
咁我都費事特燈去用一蚊買啦!
咁我就好驚啦,
當我地一開始唱Christmas Cheer果時,
我肯定好驚啦! (因為我唔識唱呀媽!)
但係好彩我識d唔識d,
咁當老師望住我果時,好彩我識,
其他有d唔識的好彩老師睇唔到...
返到屋企,
好想好想唔開電腦,
但係又控制唔到......=="
到左最後............................
我都係開左~~~
另外,我重有一件事呀! 係好好好大件事黎嫁:
我地電腦科有一樣功課,
好似係要做咩leaflet,
我唔識做,
點算呀?!!!!!!!!!!!!!!!!!!
嗚~~~嗚~~~嗚~~~
|
救命呀!!!未溫完書呀!  |
分類: 我的學習生活 |
我今日好早放學返到屋企,
返到屋企唔溫書不突止,
我重玩電腦唔做功課......
咁我同人地傾Msn果時,
人地話比我知聽日要中文test,
我睇一下手冊,
真係喎,但係我都未想溫書,
我玩電腦到9:00度,
就即刻做功課,先發現有幾樣未做...=="
咁就快d做囉!
點知溫書果時發現我冇帶d工作紙,=3=,,
我唔知點喇,就打電話比人想溫她影印,
她話她冇帶,她係上網搵的,
我就即刻上網搵囉...=P
搵左之後,就溫左一陣,
咁我就打Qooza啦!
唔講啦!我要溫書呀!
Carol~~~ Fighting! Fighting! |
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
| 勁爆唔開心!!! |
分類: 少女心事 |
今日我同媽咪一齊去左佐敦,
因為我部好譯通又壞左,要走去換!!!
咁我又好似之前咁去佐敦度換!!!
但係又要好遲先去,
成4:00 (好似琴日咁!)
咪又係因為我個Grandmother唔比我咁早去囉!
去到我買好譯通果間"泰林"度想換,
點知我問果時,
果個人話唔比我換囉~~~
咁他又係咁講解:你要..........然後..........
咁我就話我明,我係唔明........
但係果個人就顯得好唔耐煩,
我都唔想同他講咁多野嫁!
如果唔係因為我唔識用,
我都費是聽他講野啦! (重以為他自己好靚仔,係咁係度扮有型! )
點知我媽咪重話我唔明就要聽人講野!
咁我當然好嬲啦! 我就唔講野!(直到走為止)
算啦 !我都唔想再講呢件事啦!
然後我同媽咪吃完飯之後,
我叫媽咪送我,她又唔送,我勁嬲,就冇打電話比她!!!(唔好問我點解,我唔會答)
返到屋企就打左一次比她,
好快就收左線~~~
而家係度打緊呢篇Qooza,
唔知有咩寫~
總言之,好好好嬲囉!!!!!!!!!!
|
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
勁搞笑!!!  |
分類: 未分類 |
今日我同我媽咪一齊去佐敦度行街同食飯...
朝早,我做功課做到4:00我Grandmother先比我同媽咪去行街,
點知,去到佐敦都已經5:00啦!
重行咩呀!
咁我玩左一陣電腦,
就出左去食飯喇!
食左好多野呀,飽死我啦!
我同媽咪重影左好多相呀!
返屋企果搭地鐵果時,係地鐵度有一家四口坐左係我隔黎...
中間就唔講啦! (想知就問我啦!打電話問我都得嫁!)
她地以為我係外國人,
竟然同我講英文,
個阿媽重同個仔講:"隔離果個姐姐係外國人,講英文嫁!"
麥我個樣似外國人咩? 講比我知呀!?~
跟住我返到屋企,又係咁做功課,
然後而家睇緊"花木蘭"
做完大半功課就訓啦...
就咁又一day啦!






|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|