愛上一個人,就會深深感到自己的卑微......
在開口和不開口之間,總是選擇了沉默。直至很多很多年過去了,當有朝的一日,偷望變成了對望,所看到的仍然是曾經令人著迷的目光嗎?
Carolto
暱稱: Crazy BB
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新ge xanga
點解會咁?
我覺得我比人系我背後...
噢~I.朱?
我真係好多疑?
文章分類
全部 (89)
友情事件薄 (3)
少女心事 (29)
生活點滴 (22)
我的金句 (4)
我的學習生活 (20)
未分類 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ar 喬
Bronte
Carol
Iris Lee
Iris Wong
Karen姐姐
Koein
Nicole Li
SPS*ruby house!!`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 34
今日人氣: 3
累積人氣: 1394
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


慘無人道阿!!!!!! 感動 分類: 少女心事

今日, 係我最最最無開心的一日,

我今日S.S W.S的第二Part冇做,

咁係因為我無知要做,

我明明聽到Ms. S. Cheng話只係做第一部分,

但係我就冇做第二部分,

今日返到學校,

我仍然以為唔洗做, (咁係因為冇人話比我知要做!)

點知......

上S.S堂果時,我比S. Cheng鬧到咩咁,

我話係因為我唔知要做, (冇辦法,我得呢個藉口,而呢個都係事實==")

但係她重好惡咁話:"You didn't know what you want to do,it's because you haven't listen to me in the lesson!"

咁我都冇野好講啦!=3=,,

然後我係Maths Test 果度又肥佬左,

我有好多唔識,但係我上堂有聽書嫁!

可能係因為我唔明果d英文點解啦! .>_<.,,

不過我係Eng Test 果度可能有返高d分啦,

因為果份卷都幾容易,

好多人都係咁話~~~^V^,,

聽日Singing Exam + 中史問書,

但係我連功課都未做完,

點算呀?! .>_<.,,

睇黎我係中學ge日子將會好難熬! 



2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


噢~~~ 滿足 分類: 我的學習生活

我今日好早返到屋企,

雖然今日Choir,不過Ms.B Wai 好早就放走左我地囉~~~

我因為未背熟歌詞,

係去之前好想去Office買個口罩,

等老師睇唔到,

但係Iris Wong 話唔好啦!

咁我都費事特燈去用一蚊買啦!

咁我就好驚啦,

當我地一開始唱Christmas Cheer果時,

我肯定好驚啦! (因為我唔識唱呀媽!)

但係好彩我識d唔識d,

咁當老師望住我果時,好彩我識,

其他有d唔識的好彩老師睇唔到...

返到屋企,

好想好想唔開電腦,

但係又控制唔到......=="

到左最後............................

 

 

 

 

 

 

 

 

我都係開左~~~

另外,我重有一件事呀! 係好好好大件事黎嫁:

我地電腦科有一樣功課,

好似係要做咩leaflet,

我唔識做,

點算呀?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

嗚~~~嗚~~~嗚~~~

 



救命呀!!!未溫完書呀! 感動 分類: 我的學習生活

我今日好早放學返到屋企,

返到屋企唔溫書不突止,

我重玩電腦唔做功課......

咁我同人地傾Msn果時,

人地話比我知聽日要中文test,   

我睇一下手冊,

真係喎,但係我都未想溫書,

我玩電腦到9:00度,

就即刻做功課,先發現有幾樣未做...=="

咁就快d做囉!

點知溫書果時發現我冇帶d工作紙,=3=,,

我唔知點喇,就打電話比人想溫她影印,

她話她冇帶,她係上網搵的,

我就即刻上網搵囉...=P

搵左之後,就溫左一陣,

咁我就打Qooza啦!

唔講啦!我要溫書呀!

Carol~~~ Fighting! Fighting!



2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


勁爆唔開心!!! 分類: 少女心事

今日我同媽咪一齊去左佐敦,

因為我部好譯通又壞左,要走去換!!!

咁我又好似之前咁去佐敦度換!!!

但係又要好遲先去,

成4:00 (好似琴日咁!)

咪又係因為我個Grandmother唔比我咁早去囉!

去到我買好譯通果間"泰林"度想換,

點知我問果時,

果個人話唔比我換囉~~~

咁他又係咁講解:你要..........然後..........

咁我就話我明,我係唔明........

但係果個人就顯得好唔耐煩,

我都唔想同他講咁多野嫁!

如果唔係因為我唔識用,

我都費是聽他講野啦! (重以為他自己好靚仔,係咁係度扮有型!)

點知我媽咪重話我唔明就要聽人講野!

咁我當然好嬲啦!我就唔講野!(直到走為止)

算啦 !我都唔想再講呢件事啦!

然後我同媽咪吃完飯之後,

我叫媽咪送我,她又唔送,我勁嬲,就冇打電話比她!!!(唔好問我點解,我唔會答)

返到屋企就打左一次比她,

好快就收左線~~~

而家係度打緊呢篇Qooza,

唔知有咩寫~

總言之,好好好嬲囉!!!!!!!!!!

 

 

 



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


勁搞笑!!! 愉快 分類: 未分類

今日我同我媽咪一齊去佐敦度行街同食飯...

朝早,我做功課做到4:00我Grandmother先比我同媽咪去行街,

點知,去到佐敦都已經5:00啦!

重行咩呀!

咁我玩左一陣電腦,

就出左去食飯喇!

食左好多野呀,飽死我啦!

我同媽咪重影左好多相呀!

返屋企果搭地鐵果時,係地鐵度有一家四口坐左係我隔黎...

中間就唔講啦! (想知就問我啦!打電話問我都得嫁!)

她地以為我係外國人,

竟然同我講英文,

個阿媽重同個仔講:"隔離果個姐姐係外國人,講英文嫁!"

麥我個樣似外國人咩? 講比我知呀!?~

跟住我返到屋企,又係咁做功課,

然後而家睇緊"花木蘭"

做完大半功課就訓啦...

就咁又一day啦!