| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
好辛苦呀!  |
分類: 生活點滴 |
我琴日好慘,好辛苦呀!
係大家開開心心咁拆禮物果時,
就係因為我一時的口渴,
就係一個未食早餐的朝早度飲左凍維他奶,
搞到我果晚不停咁係咁嘔,
係每一個鐘嘔一次呀!
好辛苦,個胃不停咁痛,
重成晚都冇訓果覺呀!
可想而之我係幾咁痛苦呀!.>_<.,,
算啦! 除左我屋企人,重有邊個會想知我係生係死...
我就係因為嘔,
就搞到全日都冇得食野...
你地問我點解一個鐘嘔一次?
好簡單,我地一日入面食或者飲咩最多呀?
咪就係水囉!
我連飲水都嘔, 你地話我重可一食d咩,飲d咩?
但係有好多人就係果日玩得好開心,
我真係好嬲呀!
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
咦~~~!!!  |
分類: 少女心事 |
好慘呀!
我今日竟然唔記得帶手機呀!
你地知唔知,手機係我其中之一重要的野,
但係就係因為我今日唔記得左帶,
搞到我冇左影相的好多好多的機會呀!
我好慘,好想喊呀!!!
點算呀, 咁難得係升上中一的第一次Christmas Party,
我就冇影到相~~~
算啦! 我下次一定要記得帶呀!
唉~
考試啦就快,
我日日要溫書,
如果有個幾禮拜我冇寫qooza,
請你地唔好鬧我呀!
bibi囉~
From
就快溫書的我 |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 哇! |
分類: 生活點滴 |
哇! 我都好多日冇寫日記啦!
冇計啦! 我要溫書, 溫書要緊呀媽!
我上個星期日同阿爺阿麻一齊參加左果個咩濕地公園個旅行.
咁係番到學校果時, (即係我地集隊果時)
我就見冇咩人,
所以就同阿Vivian,Jenny,Iris Lee,Emily等等人係咁影相,
影左好多相呀!
咁我地去左好多地方啦!
但係原來濕地公園冇咩野玩嫁咋,
我勸你地都係唔好去啦!
咁我地去之前就食過一次飯,
哇!好難食,不過有d都ok ge~
算啦!我都係唔講啦!
我要溫溫書, 唔係就會留級嫁啦!
|
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
| 咁又一日... |
分類: 我的學習生活 |
今日晨早起伸,返到學校,
想搵我要搵的人,點知:
我想見的人就搵唔到,
唔想見的就見到...=3=,,
咁第一堂的Maths我就好留心聽書,
好好玩,因為我地今日Revision,
冇教新野,所以我全部都識~~=]
然後S.S今日派左卷,噢~~~=(,,
我ge成績唔係好好,
唔好在差小小...
但係唔合格 ,,
哇!Cecilia好高分呀!48分,真係好勁呀!
Comp堂Quiz,本來想唔帶書,好彩帶左姐!=),,
Recess食左三文治,
English堂要作文呀!='(,,
Lunch家長送飯,
d同學係咁搶我d野食呀!
I.S.冇得對卷...=(,,
兩堂Chinese變左姑娘黎上,好野!=)
放學去買野,
行左好耐,買左一樣野=3=,,
而家要做功課同溫聽日似Test又似Exam的R.E ,
bibi |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
好多功課...  |
分類: 我的學習生活 |
我今日有好多功課,
放左學之後,我去左圖書館同Carry Lai一齊睇書,
番到屋企就做S.S. news cut,
而家終於做完啦!
但係我的功課都未做完,
我要做功課啦!
後補啦~~~ |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|