愛上一個人,就會深深感到自己的卑微......
在開口和不開口之間,總是選擇了沉默。直至很多很多年過去了,當有朝的一日,偷望變成了對望,所看到的仍然是曾經令人著迷的目光嗎?
Carolto
暱稱: Crazy BB
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新ge xanga
點解會咁?
我覺得我比人系我背後...
噢~I.朱?
我真係好多疑?
文章分類
全部 (89)
友情事件薄 (3)
少女心事 (29)
生活點滴 (22)
我的金句 (4)
我的學習生活 (20)
未分類 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Ar 喬
Bronte
Carol
Iris Lee
Iris Wong
Karen姐姐
Koein
Nicole Li
SPS*ruby house!!`
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 34
今日人氣: 3
累積人氣: 1388
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天


好辛苦呀! 感動 分類: 生活點滴

我琴日好慘,好辛苦呀!

係大家開開心心咁拆禮物果時,

就係因為我一時的口渴,

就係一個未食早餐的朝早度飲左凍維他奶,

搞到我果晚不停咁係咁嘔,

係每一個鐘嘔一次呀!

好辛苦,個胃不停咁痛,

重成晚都冇訓果覺呀!

可想而之我係幾咁痛苦呀!.>_<.,,

算啦! 除左我屋企人,重有邊個會想知我係生係死...

我就係因為嘔,

就搞到全日都冇得食野...

你地問我點解一個鐘嘔一次?

好簡單,我地一日入面食或者飲咩最多呀?

咪就係水囉!

我連飲水都嘔, 你地話我重可一食d咩,飲d咩?

但係有好多人就係果日玩得好開心,

我真係好嬲呀!

 



2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


咦~~~!!! 感動 分類: 少女心事

好慘呀!

我今日竟然唔記得帶手機呀!

你地知唔知,手機係我其中之一重要的野,

但係就係因為我今日唔記得左帶,

搞到我冇左影相的好多好多的機會呀!

我好慘,好想喊呀!!!

點算呀, 咁難得係升上中一的第一次Christmas Party,

我就冇影到相~~~

算啦! 我下次一定要記得帶呀!

唉~

考試啦就快,

我日日要溫書,

如果有個幾禮拜我冇寫qooza,

請你地唔好鬧我呀!

bibi囉~

                                              From

                                          就快溫書的我



2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


哇! 分類: 生活點滴

哇! 我都好多日冇寫日記啦!

冇計啦! 我要溫書, 溫書要緊呀媽!

我上個星期日同阿爺阿麻一齊參加左果個咩濕地公園個旅行.

咁係番到學校果時, (即係我地集隊果時)

我就見冇咩人,

所以就同阿Vivian,Jenny,Iris Lee,Emily等等人係咁影相,

影左好多相呀!

咁我地去左好多地方啦!

但係原來濕地公園冇咩野玩嫁咋,

我勸你地都係唔好去啦!

咁我地去之前就食過一次飯,

哇!好難食,不過有d都ok ge~

算啦!我都係唔講啦!

我要溫溫書, 唔係就會留級嫁啦!

 



2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


咁又一日... 分類: 我的學習生活

今日晨早起伸,返到學校,

想搵我要搵的人,點知:

我想見的人就搵唔到,

唔想見的就見到...=3=,,

咁第一堂的Maths我就好留心聽書,

好好玩,因為我地今日Revision,

冇教新野,所以我全部都識~~=]

然後S.S今日派左卷,噢~~~=(,,

我ge成績唔係好好,

唔好在差小小...

但係唔合格,,

哇!Cecilia好高分呀!48分,真係好勁呀!

Comp堂Quiz,本來想唔帶書,好彩帶左姐!=),,

Recess食左三文治,

English堂要作文呀!='(,,

Lunch家長送飯,

d同學係咁搶我d野食呀!

I.S.冇得對卷...=(,,

兩堂Chinese變左姑娘黎上,好野!=)

放學去買野,

行左好耐,買左一樣野=3=,,

而家要做功課同溫聽日似Test又似Exam的R.E ,

bibi



2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


好多功課... 不安 分類: 我的學習生活

我今日有好多功課,

放左學之後,我去左圖書館同Carry Lai一齊睇書,

番到屋企就做S.S. news cut,

而家終於做完啦!

但係我的功課都未做完,

我要做功課啦!

後補啦~~~