| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 15 日 星期一  |
繼續努力比賽  |
分類: 未分類 |
1.## 如果...我可以遲7年先識您,我願意放棄我所有的朋友,心中只容納您一人...我好掛住你!
2.## 你都有今日喇,咩叫養狼狗咬心口?你依家就真係百般滋味在心頭喇!捧人做台柱又點?
你唔係咁乸戇鳩以為佢會感激你呀嘛?d忠臣俾你趕得就趕,殺得就殺~
好La,搞到成個部門妖氣冲天都未算,仲要將d畢生絕學,咩咩九陰真經、咩咩四十二章經傳唒俾隻妖婦
嗱~佢依家成仙成佛喇,仲使靠你?你隻老狐狸真係抵撚死!
以為拍下屎忽就可以退休吖?買定棺材襯地淋La!你注定臨尾香兼冇仔送終!你等山拜,有孝戴La!!
3## 阿樂,你個妹有咩做唔出?佢全個肉體每一個部位都勾住個價錢牌架La!
只係,個價錢牌上從來唔會有價錢,只會寫住『免費任食』、『免費任玩』同『免費任屌』架姐!
雖則我明白咩叫凡事留一線,日後好相見!但我就好肯定我同條死姣閪已經緣盡於此
或許黃泉路上可會碰頭,不過只係一瞬間...
因為個地獄會破天荒開多一層俾佢,就係第19層!全層淨係招呼佢一個,夠唒威La,巴撚閉添呀!佢簡直為你地張家光宗耀祖,揚名立萬添吖~
生前咁撚鍾意俾人屌ar嘛,嗰度百幾二百萬條撚日日夜夜對住你叫,猛咁:「屌你!屌你!」屌到你肢離破碎!屌到你灰飛煙滅!屌到你以後淨係識講個「屌」字,開口埋口都『屌』~!!
第2輪分組出線賽已打完
Team of Pride: 02. 小肥(0) vs 03. NO文(3)
Team of Wrath: 02. 彭彭(1) vs 03. Lena(1)
Team of Envy: 02. 美倫(0) vs 03. 阿ㄚu(3)
Team of Sloth: 02.阿禮(3) vs 03.Ray(0)
Team of Greed: 02. KitKit(3) vs 03. 肥拓(0)
Team of Gluttony: 02.BB(3) vs 03.阿瑩(0)
Team of Lust: 02.文豪(3) vs 03 智豪(0)
Team of Se7en: 02.昌b (3) vs 03.阿藝(0)
賽果好正路,冇爆冷嘅賽果~
第3場分組出線賽:
編號04 vs 編號06
Team of Pride:
04. 彭家寶 vs 06. 王國榮
正路賽果: (家寶屆屆都屬黑馬人選,阿Wing根本冇得鬥)
Team of Wrath:
04. 蜜蜂 vs 06. Rudy 
正路賽果: (應該蜜蜂贏面較大)
Team of Envy:
04. 林秋容 vs 06. 劉孝賢 
正路賽果: (話唒孝賢係09年度亞軍,part 1就話一開波出師不利姐,今次對手係阿秋,easy job la)
Team of Sloth:
04. Kiko vs 06. 温皓然
正路賽果: (講真,佢兩個level差不多...kiko應該著數d)
Team of Greed:
04. 李啟賢 vs 06. 何啟怡 
正路賽果: (Endy同Ivy之爭,邊個贏都冇乜分別,綠葉黎架姐)
Team of Gluttony:
04. 吳家樂 vs 蝦餃 
正路賽果: (你睇蝦餃張相,成張靈堂大相咁,兩寸半嘅家樂應該頂唔住大河馬嘅衡擊...)
Team of Lust:
04. 陳俊傑 vs 06. 王翹為 
正路賽果: (八婆張相夠唒銷魂,包保你睇完徹夜難眠~麻煩joyce姐治一治佢)
Team of Se7en:
04. 柯美詩 vs 06. 詩雅 
正路賽果: (正所謂一日為師,終生為父,雖則macy係我好友,但恩師份量高幾班喎~)
加油La!!
|
2010 年 11 月 13 日 星期六  |
分組出線賽2  |
分類: 未分類 |
第一場分組出線賽已打完~
賽果已顯示於表中,得3分表示勝出,1分表示打和,0分即打輸左
Team of Pride: 01. 炮炮(3) vs 08. Janet(0)
Team of Wrath: 01. 憧憧(3) vs 08. 美玲(0)
Team of Envy: 01. 皓文(3) vs 08. 歐珊(0)
Team of Sloth: 01.阿衡(1) vs 08.Vinkie(1)
Team of Greed: 01.阿健(0) vs 08. Pinky(3)
Team of Gluttony: 01.浩翔(1) vs 08.阿茵(1)
Team of Lust: 01.元祖級(3) vs 阿遠(0)
Team of Se7en: 01.Cookie (3) vs 08.蘋果(0)
實力受到質疑的阿衡面對曾是手下敗將的Vinkie只能和局收場,出唔出到線都成問題..
至於另一熱門阿健面對亦是手下敗將的Pinky竟然未能勝出,如欲出線就要打好淨低嗰3場~
第2場: 編號02 vs 編號03
第二場同組出線賽:
Team of Pride:
02. 嚴麗媚 vs 03. 盧文軒 
正路賽果預算: (no文於part 1 好早就出左局,但半年後,彈藥儲夠後,小肥應該唔夠揪)
Team of Wrath
02. 彭智偉 vs 03. Lena陳莉娜 
正路賽果預算: (Lena嘅勝算應該較高)
Team of Envy
02. 美倫 vs 03. 梁奉茹 
正路賽果預算: (咪玩la,美倫點夠阿Yu玩~ part 1同阿健平手幾次,最終以計分制定輸贏,實力同阿健差唔多,唔使諗!攞硬3分)
Team of Sloth
02. 岳禮 vs 03. Ray羅文江 
正路賽果預算: (阿禮都係黑馬之一,阿Ray收工la)
Team of Greed
02. 林子傑KitKit vs 03. 劉友拓 (冇相)^^
正路賽果預算: (我咁憎阿拓,根本就係送3分俾kitkit)
Team of Gluttony
02. BB林浩賢 vs 03. 張卓瑩 
正路賽果預算: (唔好咁老定!BB唔一定贏架,有機會爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆大大大大大大大大大大大大冷架)
Team of Lust
02. 吳文豪 vs 03. 梁智豪(冇相)
正路賽果預算: (加油,文豪攞3分冇難度!)
Team of Se7en
02. 陳世昌 vs 03. 林藝 (冇相) 
正路賽果預算: (兩個都係新丁,不過昌b勝算較高) |
分組出線賽  |
分類: 未分類 |
分組出線賽玩法:
勝出有3分
和局有1分
敗北有0分
(即如在同組出線賽中取得全勝姿態則會有12分)
每組最高分嘅四個就可順利進入32強
首先第1場,每組嘅編號01將會迎戰編號08
第一場同組出線賽:
Team of Pride:
01.譚海鍵 vs 08.Janet象叻 
正路賽果預算: (大熱門之一炮炮打頭陣,第一場好好彩咁遇上大笨象叻,唔睇都知結果=P)
Team of Wrath:
01.賴穎憧 vs 08.美玲 
正路賽果預算: (雖然大黑憧首次參賽,但別睇少呢隻黑馬,隨時跑出驘埋冠軍都仲得,呢一場對美玲....冇乜威脅性)
Team of Envy:
01.鄭皓文 vs 08.歐陽詠珊 
正路賽果預算: (皓文同阿憧同屬黑馬,睇少佢嘅話,無敵小公主都一樣冇面俾)
Team of Sloth:
01.林智衡 vs 08.Vinkie劉芷蔚 
正路賽果預算: (part 1 總決賽嘅翻版,今次提早於出線賽上上演!雖然上次阿衡贏左,但今次Vinkie實力回歸,阿衡卻有傳聲勢下滑,所以買個保障,我估佢地和局!)
Team of Greed:
01.劉孝健 vs 08. Pinky梁海恩 
正路賽果預算: (part 1 季軍賽嘅翻版,都唔知點解咁都抽中...上次阿健贏左,雖然今次Pinky以100%實力再戰,但阿健以冠軍級實力迎擊,所以都係和局....)
Team of Gluttony:
01.江浩翔 vs 08.梁泳茵 
正路賽果預算: (呢場有暗湧...我估阿茵)
Team of Lust:
01.元祖級馮幹傑 vs 08.吳振遠 
正路賽果預算: (哈哈..如果呢場豬豬贏唔到阿遠,我跟你姓!)
Team of Se7en:
01.Cookie黃安麒 vs 08.蘋果 
正路賽果預算: (五十五十喎...不過曲奇應該好食過蘋果)
16位參加者,加油吖!! |
2010 年 11 月 3 日 星期三  |
七大熱門  |
分類: 未分類 |
因為今年識嘅人太多,五月所舉行的Friendship Cup 2010只得32強實在唔夠
加上呢半年嘅關係亦有好大轉變,所以首次舉行part 2及首次以64強舉行,喺分組淘汰賽之前,先會擧行16場同組出線賽
每位參賽者將會於同組出線賽中有4場比賽
喺同組出線賽中取得最高分的4位參賽者將會進入32強
賽前冠軍熱門
Pinky梁海恩 (色慾代言人)
貴為第2屆及第3屆嘅兩屆冠軍,於今屆part 1 中取得殿軍寶座!
經歷五屆仍迄立不倒,每屆都是頂頭冠軍大熱,雖於上屆及今屆part 1失手,
但今次part 2捲土重來,重震聲威!將會以100%實力抗敵
Pinky: 又玩d咁嘅野,不過今次黎part 2都幾得意~放馬過黎La,四強我就入梗,睇住我點贏3屆冠軍La~
Vinkie劉芷蔚 (妒忌代言人)
同是經歷五屆,於今屆成績最為驕人,取得亞軍!
我同佢依對歡喜冤家,一齊笑過,一齊喊過,經歷嘅比任何人多,今屆part 2實力回歸!
Vinkie: 就係因為五屆我都未染指冠軍,所以專登搞Part 2俾我坐正!你地行開La~
元祖級馮幹傑 (貪食代言人)
貴為第一屆總冠軍,雖然看似後勁不繼,但佢係第一個回巢嘅前浪,而且亦係我搵得最多嘅前浪人馬!
Part 2係第一次搞,會否意味住又係元祖級打響頭炮捧盃呢?
元祖級: 我有神嘅帶領,神自然會保守我捧盃嘅道路都係平安,到時,我會將榮耀歸俾神!
劉孝健 (貪婪代言人)
於第四屆上首次以新人姿態取得總冠軍,於今屆part 1 上亦爆冷撼低兩屆冠軍Pinky取得季軍!
今次Part 2,籌碼儲足唒,聲勢暫時係64強中最強,亦係冠軍嘅超級大熱門!看來即將會有第2個兩屆冠軍面世!
ㄚ健: Part 1就話有阿衡阻住唒姐,依家時移世易,睇我點做雙冠軍La~
林智衡 (傲慢代言人)
雖然有人話,ㄚ衡聲勢下滑,實力大不如前,但佢始終係今屆part 1嘅總冠軍,事隔半年..真正實力係點冇人知!
佢係繼元祖級後第2個SS級嘅人,睇下佢點大放異彩吧!
ㄚ衡: 同一年玩兩次,分別可以有幾大?咁未即係隔硬質多次個冠軍俾我~ 一年內攞2次冠軍一定冇人試過La~
炮炮譚海鍵 (暴怒代言人)
首次參加比賽,亦有傳就係因為今屆part 1佢冇份比賽,先刻意舉行Part 2,造就佢羸得冠軍!
目前佢要奪盃,最大障礙應該係劉孝健,悉目以待<雙健大鬥法>!!
炮炮: 都唔知咩黎,係咪真係用手打?乜打交我會輸架咩?我贏硬La!
謝穎南 (怠惰代言人)
64強中年紀差唔多最細,資歷亦最淺,但亦被列入七大熱門之一,佢都算係趕搭尾班車入選part 2 六十四強...
被列入熱門當然唔惹小,實力係點?冇人知....放長雙眼睇吧!
不過運氣認真麻麻,根據依家所分好的組別,佢第一個對手大有機會迎戰林智衡...
ㄚ南: 贏到冠軍係咪有錢番屋企架?好似幾好玩咁,黎La(係喎..個"黎"字點打?)==
比賽即將舉行
邊個係2010 part 2總冠軍呢? |
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
Friendship Cup 2010 Part 2 (Devil verson)  |
分類: 未分類 |
|
Team of Pride傲慢
|
|
Team of Greed貪婪
|
|
01
|
譚海鍵
|
05
|
方仲偉
|
|
01
|
劉孝健
|
05
|
小婷
|
|
02
|
嚴麗媚
|
06
|
王國榮
|
|
02
|
林子傑KitKit
|
06
|
何啟怡
|
|
03
|
盧文軒
|
07
|
楊俊飛
|
|
03
|
劉友拓
|
07
|
姑姑
|
|
04
|
彭家寶
|
08
|
Janet象叻
|
|
04
|
李啟賢
|
08
|
Pinky梁海恩
|
|
Team of Wrath暴怒
|
|
Team of Gluttony貪食
|
|
01
|
賴穎憧
|
05
|
Tina陳紅珊
|
|
01
|
江浩翔
|
05
|
耀仔
|
|
02
|
彭智偉
|
06
|
Rudy殷輝雄
|
|
02
|
BB林浩賢
|
06
|
蝦餃
|
|
03
|
Lena陳莉娜
|
07
|
Yvonne朱紫嫣
|
|
03
|
張卓瑩
|
07
|
鍾寳祥
|
|
04
|
蜜鋒
|
08
|
美玲
|
|
04
|
吳家樂
|
08
|
梁泳茵
|
|
Team of Envy妒忌
|
|
Team of Lust色慾
|
|
01
|
鄭皓文
|
05
|
李家立
|
|
01
|
元祖級馮幹傑
|
05
|
田端玲
|
|
02
|
美倫
|
06
|
劉孝賢
|
|
02
|
吳文豪
|
06
|
王翹為
|
|
03
|
梁奉茹
|
07
|
William
|
|
03
|
梁智豪
|
07
|
張天樂
|
|
04
|
林秋容
|
08
|
歐陽詠珊
|
|
04
|
陳俊傑
|
08
|
吳振遠
|
|
Team of Sloth怠惰
|
|
Team of Se7en全罪
|
|
01
|
林智衡
|
05
|
樂皮
|
|
01
|
Cookie黃安麒
|
05
|
溫鍵鋒
|
|
02
|
岳禮
|
06
|
|
|
02
|
陳世昌
|
06
|
劉詩雅
|
|
03
|
Ray羅文江
|
07
|
謝穎南 |
|
03
|
林藝
|
07
|
尹浩軒
|
|
04
|
Kiko
|
08
|
Vinkie劉芷蔚
|
|
04
|
Macy柯美詩
|
08
|
蘋果
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|