你知唔知依幾排我都過得好開心?
我每晚都瞓得好好架,我一覺瞓到大天光架!
我瞓醒就繼續我自己嘅生活,
我唔須要有人等我,跟住我!
亦唔想再去等人,跟住人!
我唔想見到你吖!!
我唔會諗起d唔開心嘅野吖!
點解吖?點解要纏住我?
你想等原諒你嘅一日?
我話你知,冇依一日架喇!
知唔知點解我要唔再日日出黎?
我要日日匿喺屋企?
我唔想好似以前咁吖!
我想反轉以前嘅生活吖!
我想過一個陽光與海灘嘅聖誕!冰天雪地嘅暑假吖!
我唔想見到你吖!
我求下你,你唔好咁la!
係吖,我為左你,我生日嗰日跳海自殺吖!
我為左你,我走上雅麗珊度跳樓吖!
你知唔知?嗰日我喺海旁同雅麗珊,個天同個海都係黑色!,喺我眼前所有野都係黑色架!
d诲風吹埋黎,一下一下咁壓落我個心度,好辛苦吖....
我依家仲想死吖!你知唔知吖!?
你知唔知我跳樓唔成嗰日
我番到屋企幾痛苦?我好後悔點解我唔跳落去!
我每一日都好似行屍走肉咁
我瞓又瞓唔到,食又食唔落!
我成個腦都諗住你..
我控制唔到我自己吖!
你知唔知我成日企喺馬路邊
我想走出去,俾架車車埋黎!
我就可以好似你咁,咩都唔理,咩都唔諗!
你知唔知我為左你,我做左好多百痴野!?
你睇下,我為你界左百幾條痕
你知唔知就係呢種痛令我醒番!
我同我自己講,我以後要開開心心!
我唔會再為你咁樣架!
你依家係咪想逼死我為止吖!?你係咪要逼到我走投無路? |