好開心呀~
係tw拍賣d書今日一到左啦~(好感動)
我真是好想問一本書可以方左6年都可以好好
不過我等左2個鐘呢 = =(不過又係我早左到 = - =)
企到腳都痛 = . =
我真係no99 = - =(利害) = - =
我真是好想知到我成日個心有一種好苦嘅感覺...但是我又唔知又是咩完因 = - = ?
加上我又是一個好笨嘅女生又醜樣,我一d都唔希望有在有咁嘅感覺......(閱讀全文)
次次都是我錯我錯哂
冇一次唔是我錯
是呀...............
好撚火呀~
好想訓呀
今日發現我唔見左我張發達通= =
又要買過張= = (買左q板發達通XD)
張發達通倍左我1年嫁 T^T
細細張方便好多 = =..................................
扣左係鎖C到 = =
呀夢一上來打日記又是一個不樂我的事
呀夢要明天去為我的學校作出最後的努力
站出來去1011大遊行(香港教育政策好有問題)
我的學校正面林殺校&極知不公平的對代是12年先一早都知出生率不斷下降,咁重要大卿土木健做學校 係2000年出現好多千禧學校... = =(政府好冇用) 咁兒334新學年我中3人數以經不足啦..... 又要沒殺我校的學弟妹在我校升上中4嘅權利=.=
出生率高要大卿土木健,出生率低......(閱讀全文)