可愛的兔兔衫
好可愛呀>,,,< 係呀鴻同我打.
送比我的生日禮物>,,<
劉太今日回家了XD 加上星期6生日啦^^ 加上我覺KiraRin☆Revolution 好kei = =今日5想打日記
今看中了沙爆我愛羅個胡老個袋(>,,<)
今日火到~次次借人d野次次到要人發火先得(.\_/.)
我愛羅我愛羅我愛羅我愛羅我愛羅
如果番學一定好好笑(>3<)
哈哈哈哈
我要為封魔真武魂戰鬼+u,好耶呀~(>,,<)打到條裙 = =
重叉手。腳。衫= =
加怪圖2張
地獄的回歸 (T^T)
求命呀~ 今年又係地獄清教經濟呀 (=A=)
次次都抄死人呀~好想DIE @A@
今日又落雨 = =