今日出左到搵工~= =
今日我發皮氣5想留係屋企.......日日比個老豆煩..
佢好煩∼佢成日只係罵我其他又唔罵次次係我...唔關我時次次都係罵我
大佬係人都火啦....
我唔想留係屋企....
屋企好討厭......
出左去搵左2分工 = = ’’’
要等通知 = =
岩岩睇番知先d舊作(好想嘔)我d作品 = =
今日係7月30日,重有1個月走升上中5啦 = =
日子過得好快
今天修正了本日記的語法^.^(和加了音樂&滑鼠浮標&banner)
又有修改板面主題版面改為粉紅色(唔好問我點正,我用原本板面主題加了2個語法先做好= = )
本日記後7月30日記從新開放(歡迎一些正常.又5係38入.可朋友入)
音樂語法好易找到.....去YAHOO找一定找到^^
滑鼠浮標你要慢慢找啦我係唔會比嫁
我日記有3首歌.....如果......(閱讀全文)
今日入左院...本黎係聽日做手術 = = ..醫生5比我做 = =
佢5比我 重要比人吉左2針\. /
唉.............
都好認左個fd^_^