今日正常上堂啦. (=^=""
今日又好好彩又冇遲到..
我發現商業堂上好左好多.
中五~偶+入圖書館做管理員(星期一當值)
死肥婆次次自已做錯次次係到懶.
老豆一早叫我洗衫.自已係到掛佢打機講電話又唔放套學服去洗
人一講先話要搵去洗.
一早以經洗繄.......
又係到嘈~
次次都係咁.有事家姐前家姐後.冇事臭西前臭西後(成話係 有事鐘無豔.冇事夏迎春 我最恨d咁嘅人)
又係自己問題.唔關人事~正仆......(閱讀全文)
今日又叉dd又遲到 = =
今日又聽d無聊講座 = =
講講下都係到釣魚啦(=O=""
又正左D新圖 = =
今日唔知醒(=ㄦ=)8点先出門
番日第2日走遲到 (=o=
比人罪企一個鐘
罪企果時有人暈左....好在佢暈左唔係都有排先上到課室 = =""
.............................................................................
又班低B係低低BB = =
今日是9月嘅第一日= =
有少少想死.............又係對主班低能仔 = =
唉..........................
今日又要行上5樓(=^=""(大佬5c要行咁多 = =
重有11日生日啦 = =
8月的最後一日,又有13日18歲啦(=O=""
今日又如常一樣.....................................
過多幾日呀鴻終如番嚟啦( T^T )
加上我決定12月買我08年最後一隻娃
佢個名呀重于未林喎~(我想叫夢(有有少少怪呀= =))
我今個月用左2星期鐵匠升到55LV~(我都想問自己點升 @@ 快到.....)
聖騎又少升都可以升到60~(=囧= (利害利害利害利......(閱讀全文)