重有19日走18了
重有6日走番學
日只過得好快呀
咁又2008年新學年又變成會考生了 (=W=""
美術功課都冇做過(=O=""
死...........................
加左手12分中嘅背影音樂 = =係最長唧歌(換左D歌) XD...
ㄎㄎㄎㄎㄎ
今日知後,又有20日生日
不知是開心又是不開心
我又想起一句我msn的簽名
£''×▼幸福是不是必然○*冇野是偶然♀◎只有必然*↖*
又想起一個名字傻瓜蝶,因為我是一個傻瓜(= =''
可能我的命運是一個傻瓜 = ="'
夢又是什麼.....................................
個八婆欠我的數中如..寫得還 (= =""
1個月20蚊(=0=''還2年(\./)
 ......(閱讀全文)
重有26日生日 = =''
好撚憎好嚟個屋企~
今日終始入到Qooza = =
一入去睇到咁嘅通告 = =
重要通告(2008-8-10): 本站的伺服器近日受到嚴重惡意攻擊,以致用戶在這幾天無法進入,經過一輪系統升級後,直至今天下午我們才能重開。 由於本站的伺服器現在仍然受到攻擊,因此在這段期間網站會較為不穩定及速度緩慢,會員可能無法進入本站。 另外,我們懷疑這次攻擊是QOOZA的對手或其他網站所為,我們已報警求助,希望警方能早日找出......(閱讀全文)
一是熱到死.一是打大風 = =|||
今日封魔始終大改板啦^^
不過........新場好怪呀 = =
沙莫熱死=0=