今d鼻敏感又番嚟啦.....= =’’
勁係列到流鼻呀 = =’’...頂
今日玩勁舞,bu 186 頂勁多miss 50個呀(唔係呀 -0-)
可能係我掛主玩封玩喎 = =’’哈
今日係我在打番公開日記只.........嘻嘻
今日又去左大埔賣期~^.^
我發現一年賣一次都0k呀
不過我覺得好假喎~係條街到笑主講[先生,先生幫我賣支期呀~]= = ''
我又去左圖書館 - -''
今日~我要從新自我介紹過
我個名叫~×...'|[夜夢▇;,;,*