| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
| 去參觀立法會.. |
分類: 未分類 |
今日去立法會..
首先我地睇0下周圍的環境,,
好靚同好特別∼
有個議員同我地講下立法會的野..
仲同我地班拍照∼
我地又去0左好多的會議室,,
姐係特首,議員,主席的會議室
好大~
係tv見得多啦~
我地仲去0左佢地食堂...
玩0左個遊戲,,
D人係到扮議員,主席等等.....
主題係(流動電話草案)
呢家我對立法會有進一步認識啦∼
(想睇相就去我的相簿啦!!) 
|
| 發表時間:2007-05-23 10:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
好靚的白色的棉絮...  |
分類: 未分類 |
琴日因為我地班常識堂的時候好吵...
有d同學就掉左位,
包括我...我掉左係我個good fd傍邊~
記好呀....
今日常識堂老師錄影我地班的程放.....
今日學校落雪呀,,
哈,唔係真雪!!係棉絮~
姐係木棉樹的棉絮!
好靚呀~
好像真係落雪0廿....
多到你唔信~
靚到你唔信~
|
| 發表時間:2007-05-18 02:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
今日又去swimming啦~  |
分類: 未分類 |
今日約左個同學0係大圍火車站等,,
本來係約左兩個同學的...
有一個唔知去左邊~
我地去顯徑到swim,
哈..
去到見返個同學...
我地玩下滑梯,玩下撥水同比賽...
好開心~
我地玩左好來....
|
| 發表時間:2007-05-17 11:41 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
| 今日去swimming同返教會~ |
分類: 未分類 |
今日係星期日,,
一早11點就同個同學返教會啦~
佢係第一次返教會..
記開心呀=^.^=
去完教會就去swimming~
|
| 發表時間:2007-05-15 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 11 日 星期五  |
| 好開心啊~ |
分類: 未分類 |
我連續放3日假~~
星期六同我d fd去乙明swimming,,
星期日就同我d fd去教會
星期一又同我d fd去swimming,
不過係去顯俓~.
|
| 發表時間:2007-05-11 03:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|