轉'了新BloG
                   http://blog.qooza.hk/BabY_PIanO
  
  
  
                                     如果愛的滿分是十分,,我對JANICE的愛肯定爆了燈"                                      
 
         
                               
Grace1129
暱稱: ❤Pi aηo
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
見到星光幫-口-
慘""""""" ...
最後一日&放榜的一日
畢業禮
去完CaMp喇!!
文章分類
全部 (94)
Janice (3)
黑澀會美眉 (3)
未分類 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 138
今日人氣: 1
累積人氣: 3860
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


回家 分類: 未分類

步伐是否感覺疲倦了  實令你感到無奈
只懂每日每夜忙碌裡  兜轉轉  似沒了沒完
但願讓你知道神是愛

在路上每一秒同在  否接受這份純真愛
一生歡欣  快樂精彩
回家  傷痛放下  透俗世謊話
迷失漆黑中  總把你念掛

回家  即使新世代全然皆冰冷
在這屋裡  有主的愛  別再怕
在這屋裡  有主的愛  不要害怕

發表時間:2007-10-27 02:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


暑假.. 分類: 未分類

好來都冇打日記啦~

呢個暑假都冇咩野做..

暑假作業又做晒啦

天氣0廿熱..都唔想去邊啦~

swimming都係夜晚先去..

遲d會同家姐報團去長隆水上樂園~

聽講會好好玩,,電視都有介紹~

係亞洲最大的水上樂園來的~

真係好期待可以快d去呀~

唉...丘sir走了,唔知六年級邊個做我地斑主任呢?

真係好想知呀~

 

 

發表時間:2007-07-30 06:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


去迪士尼... 愉快 分類: 未分類

星期一我同我家姐去0左迪士尼∼

今次係我第二次去.....

途中我見到好多我地學校5b的男仔

我一早都知佢地會來啦∼

玩了很多不同的機動遊戲,

機本上迪士尼的機動遊戲我都玩過啦∼

又看0左表演....

見到好多迪士尼的卡通人物,

晚上我地霸0左個好前的位,

欣賞城堡上璀璨的煙花,好靚呀!!

我買完生日禮物比家姐就走啦∼

迪士尼真係好童話呀∼

我好似去0左個童話世界0廿∼

玩0左成日真係好累....

但今日玩得0廿開心係值得嫁∼

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-28 09:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


去大陸旅行 愉快 分類: 未分類

考完試啦~

返學都冇咩野做...

就請0左2日假去大陸旅行,

今次就唔同啦~可以同家姐去...(好來冇同過佢去)

我地報了荔枝團,

有好多地方都是賣野的..(悶~)

哈~不過去到荔枝園就唔同啦,,

0個到有好多荔枝...

任你摘任你食,隨手摘下一粒,就食得~

我屋企人仲爬到很高摘添~

D荔枝超大粒超甜...正~(未食過0廿大粒)

我地摘左一袋,

但係如果帶走要比錢,

所以我地同成團人分享啦~

第二日去布吉,

去左我啊媽個朋友屋企住..

接佢來香港~

我星期一又要請假啦~

因為我家姐生日,,請佢去迪士尼~

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-23 03:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


故事演講比賽... 愉快 分類: 未分類

今日係故事演講比賽....

本來我都有參加嫁~

但因為一d事,我就冇參加啦...

我地班有2隊,2個故事,

我地係高級組,要演話劇...

我小息去睇下佢地彩排,,

有一隊彩排得唔錯,人地見到都笑....

但有一隊吵架多個彩排啊..

我同佢講:(好心你地合作d啦~一陣就要演啦!!!)

 

比賽開始啦~

有d演得好好,,有d好悶...

我地個班有一隊演得好精彩∼

有d6b班都好精彩...

 

登...登...登...登

個結果係...

冠軍係6b

亞軍都係6b

季軍係我地班

都唔錯啦....

但如果係亞軍就好∼

我都知我地班一定係亞軍/季軍∼

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-06-02 12:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]