| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
| 回家 |
分類: 未分類 |
步伐是否感覺疲倦了 實令你感到無奈
只懂每日每夜忙碌裡 兜轉轉 似沒了沒完
但願讓你知道神是愛
在路上每一秒同在 否接受這份純真愛
一生歡欣 快樂精彩
回家 傷痛放下 透俗世謊話
迷失漆黑中 總把你念掛
回家 即使新世代全然皆冰冷
在這屋裡 有主的愛 別再怕
在這屋裡 有主的愛 不要害怕
|
| 發表時間:2007-10-27 02:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 30 日 星期一  |
| 暑假.. |
分類: 未分類 |
好來都冇打日記啦~
呢個暑假都冇咩野做..
暑假作業又做晒啦
天氣0廿熱..都唔想去邊啦~
swimming都係夜晚先去..
遲d會同家姐報團去長隆水上樂園~
聽講會好好玩,,電視都有介紹~
係亞洲最大的水上樂園來的~
真係好期待可以快d去呀~
唉...丘sir走了,唔知六年級邊個做我地斑主任呢?
真係好想知呀~
|
| 發表時間:2007-07-30 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 28 日 星期四  |
去迪士尼...  |
分類: 未分類 |
星期一我同我家姐去0左迪士尼∼
今次係我第二次去.....
途中我見到好多我地學校5b的男仔
我一早都知佢地會來啦∼
玩了很多不同的機動遊戲,
機本上迪士尼的機動遊戲我都玩過啦∼
又看0左表演....
見到好多迪士尼的卡通人物,
晚上我地霸0左個好前的位,
欣賞城堡上璀璨的煙花,好靚呀!!
我買完生日禮物比家姐就走啦∼
迪士尼真係好童話呀∼
我好似去0左個童話世界0廿∼
玩0左成日真係好累....
但今日玩得0廿開心係值得嫁∼
|
| 發表時間:2007-06-28 09:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
去大陸旅行  |
分類: 未分類 |
考完試啦~
返學都冇咩野做...
就請0左2日假去大陸旅行,
今次就唔同啦~可以同家姐去...(好來冇同過佢去)
我地報了荔枝團,
有好多地方都是賣野的..(悶~)
哈~不過去到荔枝園就唔同啦,,
0個到有好多荔枝...
任你摘任你食,隨手摘下一粒,就食得~
我屋企人仲爬到很高摘添~
D荔枝超大粒超甜...正~(未食過0廿大粒)
我地摘左一袋,
但係如果帶走要比錢,
所以我地同成團人分享啦~
第二日去布吉,
去左我啊媽個朋友屋企住..
接佢來香港~
我星期一又要請假啦~
因為我家姐生日,,請佢去迪士尼~
|
| 發表時間:2007-06-23 03:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
故事演講比賽...  |
分類: 未分類 |
今日係故事演講比賽....
本來我都有參加嫁~
但因為一d事,我就冇參加啦...
我地班有2隊,2個故事,
我地係高級組,要演話劇...
我小息去睇下佢地彩排,,
有一隊彩排得唔錯,人地見到都笑....
但有一隊吵架多個彩排啊..
我同佢講:(好心你地合作d啦~一陣就要演啦!!!)
比賽開始啦~
有d演得好好,,有d好悶...
我地個班有一隊演得好精彩∼
有d6b班都好精彩...
登...登...登...登
個結果係...
冠軍係6b
亞軍都係6b
季軍係我地班
都唔錯啦....
但如果係亞軍就好∼
我都知我地班一定係亞軍/季軍∼
|
| 發表時間:2007-06-02 12:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 19 | »
|