| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
去學校旅行  |
分類: 未分類 |
好開心啊~
我今日去學校旅行,同同學去到首先上山射箭,,
行行下見到有千秋,去玩=^.^="
知後去eat d野,就玩風箏,不過要上好多層樓梯>3<
0有去玩爬石(唔識打)同玩0左手藝的活動^!^"
第一次玩爬石(唔識打)姐.......
好快就到我生日啦~11月29@.@
|
| 發表時間:2006-11-09 05:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
哈~
今日我返學遲到呀>.<
遲0左2個字姐@.@
逢星期5我都要上"校園電視台",0廿當然會上電視啦(校園)
唔知點解老師會簡中我呢!
有5,6年級,今堂老師叫我地扮記者0廿講新聞喎~又叫我地念拍咩野>3<
放左學去補習,補完去左譚生屋企玩電腦,同郭x慰MSM好耐............
|
| 發表時間:2006-10-13 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
2006-10-09  |
分類: 未分類 |
今日係星期一,本來返完學要去補習,,
但因為我做晒d工課=^.^="
就冇去補習啦~~~
0廿跟啊媽去tam屋企玩dog同玩com!!!
見到大女~~好開心呀=3="
我地有1個冇見啦=>.<="
玩緊com同吃緊腸仔的我~
好好味啊!!>3<"
 
|
| 發表時間:2006-10-09 05:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
哈~  |
分類: 未分類 |
哈~
0廿來冇玩com,,今日有得玩啦~~
返學有一個月啦~
有3日0家=^.^=
但係都冇咩地方去~
本來去人既婚禮...
但都冇去~去0下supormarket=..=
0廿0有一日啦~不過有好多時間休息,,都好好@.@ 笑笑笑!
|
| 發表時間:2006-09-30 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
唔可日日打日記  |
分類: 未分類 |
呢家唔可日日打日記啦~@.@
要返學,,返到屋企家姐0有唔比我玩com~~
哈~
今日返教會玩game同look tv,,唔洗聽到=v="
不過聽下God的話語都好姐=3="
|
| 發表時間:2006-09-10 04:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|