轉'了新BloG
                   http://blog.qooza.hk/BabY_PIanO
  
  
  
                                     如果愛的滿分是十分,,我對JANICE的愛肯定爆了燈"                                      
 
         
                               
Grace1129
暱稱: ❤Pi aηo
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
見到星光幫-口-
慘""""""" ...
最後一日&放榜的一日
畢業禮
去完CaMp喇!!
文章分類
全部 (94)
Janice (3)
黑澀會美眉 (3)
未分類 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 138
今日人氣: 4
累積人氣: 3863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


123木頭人 分類: 黑澀會美眉

(大牙)猜不透是哪裡出了錯
戀愛的進度有些落後

(Apple)據線報說你也喜歡我
怎麼會 還無動於衷

(鬼鬼)氣象報告天氣很不錯
太陽曬得我
(鬼鬼&小蠻)臉頰紅紅
(丫頭&小蠻)我也很想 跟你做朋友
(大牙&丫頭)就你傻傻還不懂

(小蠻&Apple)我數123 木頭人 再不行動就要被扣分
(鬼鬼)我一直在等著
(大牙)戀愛轟轟烈烈的發生

(大牙&小蠻)我數123 木頭人
(Apple&鬼鬼)明明暗示得夠明顯了
(丫頭)我很天真
(大牙)覺得勇敢的情話
(大牙&小蠻)最動人

(丫頭&小蠻)腳步太快你走在前頭
(大牙&鬼鬼)我在你背後開不了口
(鬼鬼&Apple)多希望你在下個路口
(大牙&小蠻)就會牽起我的手

(大牙&小蠻&Apple)我數123 木頭人 再不表白 天就要黑了
(丫頭&鬼鬼)我真的很想問
(大牙&鬼鬼)你是害羞還是太遲鈍

(丫頭&小蠻&Apple)我數123木頭人
(大牙&鬼鬼)給我ㄧ秒心動的眼神
(丫頭&小蠻)我期待著
(大牙&Apple&鬼鬼)因為有你讓愛情能完整

(丫頭)123木頭人
(小蠻)再不表白天就要黑了
(Apple)我真的很想問
(大牙&鬼鬼)你是害羞還是太遲鈍

(合唱)我數123木頭人
給我一秒心動的眼神
我期待著 因為有你讓愛情能完整
(小蠻&鬼鬼)因為有你讓愛情能完整
(大牙)因為有你讓愛情能 (大牙&丫頭)完整                          .                                         

發表時間:2007-11-01 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


評估的分數出左黎啦~ 分類: 未分類

評估的分數呢就係..

講中文先啦~

中文78分

中文聆聽90分

數學88分

常識未泜~

英文....唉..唔怕講..係唔合格...

幾多分我就唔講啦..4字頭lor..

英文聆聽好唔(低)呀!!我(珍)一題就合格...

4分一題,,我56分..

唉.......算啦..呢家冇得補償...

為有下次努力D啦~

不過..今次成績算好~(唔計英文..)

 

 

 

 

 

發表時間:2007-10-30 11:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


唉.. 分類: 未分類

 

好耐都冇打過日記啦~

我換左個日記背景~

以前個背景係白色既,呢家係黑色既...

我覺得都OK啦~

唔知你地鍾唔鍾意呢??

希望多D人睇我日記啦~

遲D中一都會換日記~

講返呢排,,上個星期評完估,

中文同數學都好容易~

英文好難..常識OK啦~

合格就得=..="

哈哈~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-10-28 11:01 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


金句 分類: 未分類

           
C:情人抱太緊會撲空 狂熱痴迷營造驚恐
  背叛過你可發揮寬容 別逼供逼到他失蹤

G:誰說過熱戀只有娛樂無窮
  沒深愛的 才別要心雄
T:亂找個陌生漢認同 難令你領會 情濃

T:沒拍拖 正代表你未受罪
  無伴侶 是正印不想插隊
  寂寞把 浪費的眼淚
  贈世界孤兒 非愛侶

T:沒拍拖 正代表會被人追
  談情可 以代表天天鬥嘴
  失去便有更多空間攝取
  回憶可以保值 粉飾過去

C:情人永遠不會滿分 無甚德行無謂擔心
  愛是愛上他每個可能 極喜歡他至會傷心

G:能暗戀未必需要能做情人
  幻想半生 才沒有傷痕
T:未找到夢中有情人 其實也有權 單身

T:沒拍拖 正代表你未受罪
  無伴侶 是正印不想插隊
  寂寞把 浪費的眼淚
  贈世界孤兒 非愛侶

G:沒拍拖 正代表會被人追
C:談情可 以代表天天鬥嘴
T:失去便有更多空間攝取
  回憶可以保值 粉飾過去

T:沒拍拖 正代表你未受罪
  無伴侶 是正印不想插隊
  寂寞把 浪費的眼淚
  贈世界孤兒 非愛侶

G:沒拍拖 正代表會被人追
C:談情可 以代表天天鬥嘴
T:失去便有更多空間攝取
  但怎可記得 住這些金句

我覺得呢隻歌D歌詞好岩呀~

都幾好聽~

發表時間:2007-10-23 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


放完暑假返學... 愉快 分類: 未分類

放完暑假啦~返左學5日..

呢個暑假真係過得好快~

返到學校多左3個新老師..不過有幾個老師走左..

d同學一樣0廿..冇咩點變..

今年我做左風紀~

唉..我睇6B班,仲要早返,做錯野要雙倍罰..

做風紀好慘......

呢家唔係好想做風紀..不過唔做都做左啦~

仲有一年就升中啦~

為左升中,今年真係要努力啦!!

我想入基督書阮..我既操行就冇問題,但成績就要努力d~

為入基督書阮努力!!!加油~^0^

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-09-09 01:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]