| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 123木頭人 |
分類: 黑澀會美眉 |
(大牙)猜不透是哪裡出了錯
戀愛的進度有些落後
(Apple)據線報說你也喜歡我
怎麼會 還無動於衷
(鬼鬼)氣象報告天氣很不錯
太陽曬得我
(鬼鬼&小蠻)臉頰紅紅
(丫頭&小蠻)我也很想 跟你做朋友
(大牙&丫頭)就你傻傻還不懂
(小蠻&Apple)我數123 木頭人 再不行動就要被扣分
(鬼鬼)我一直在等著
(大牙)戀愛轟轟烈烈的發生
(大牙&小蠻)我數123 木頭人
(Apple&鬼鬼)明明暗示得夠明顯了
(丫頭)我很天真
(大牙)覺得勇敢的情話
(大牙&小蠻)最動人
(丫頭&小蠻)腳步太快你走在前頭
(大牙&鬼鬼)我在你背後開不了口
(鬼鬼&Apple)多希望你在下個路口
(大牙&小蠻)就會牽起我的手
(大牙&小蠻&Apple)我數123 木頭人 再不表白 天就要黑了
(丫頭&鬼鬼)我真的很想問
(大牙&鬼鬼)你是害羞還是太遲鈍
(丫頭&小蠻&Apple)我數123木頭人
(大牙&鬼鬼)給我ㄧ秒心動的眼神
(丫頭&小蠻)我期待著
(大牙&Apple&鬼鬼)因為有你讓愛情能完整
(丫頭)123木頭人
(小蠻)再不表白天就要黑了
(Apple)我真的很想問
(大牙&鬼鬼)你是害羞還是太遲鈍
(合唱)我數123木頭人
給我一秒心動的眼神
我期待著 因為有你讓愛情能完整
(小蠻&鬼鬼)因為有你讓愛情能完整
(大牙)因為有你讓愛情能 (大牙&丫頭)完整 .
|
| 發表時間:2007-11-01 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 評估的分數出左黎啦~ |
分類: 未分類 |
評估的分數呢就係..
講中文先啦~
中文78分
中文聆聽90分
數學88分
常識未泜~
英文....唉..唔怕講..係唔合格...
幾多分我就唔講啦..4字頭lor..
英文聆聽好唔(低)呀!!我(珍)一題就合格...
4分一題,,我56分..
唉.......算啦..呢家冇得補償...
為有下次努力D啦~
不過..今次成績算好~(唔計英文..)
|
| 發表時間:2007-10-30 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| 唉.. |
分類: 未分類 |
好耐都冇打過日記啦~
我換左個日記背景~
以前個背景係白色既,呢家係黑色既...
我覺得都OK啦~
唔知你地鍾唔鍾意呢??
希望多D人睇我日記啦~
遲D中一都會換日記~
講返呢排,,上個星期評完估,
中文同數學都好容易~
英文好難..常識OK啦~
合格就得=..="
哈哈~
|
| 發表時間:2007-10-28 11:01 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 金句 |
分類: 未分類 |
C:情人抱太緊會撲空 狂熱痴迷營造驚恐
背叛過你可發揮寬容 別逼供逼到他失蹤
G:誰說過熱戀只有娛樂無窮
沒深愛的 才別要心雄
T:亂找個陌生漢認同 難令你領會 情濃
T:沒拍拖 正代表你未受罪
無伴侶 是正印不想插隊
寂寞把 浪費的眼淚
贈世界孤兒 非愛侶
T:沒拍拖 正代表會被人追
談情可 以代表天天鬥嘴
失去便有更多空間攝取
回憶可以保值 粉飾過去
C:情人永遠不會滿分 無甚德行無謂擔心
愛是愛上他每個可能 極喜歡他至會傷心
G:能暗戀未必需要能做情人
幻想半生 才沒有傷痕
T:未找到夢中有情人 其實也有權 單身
T:沒拍拖 正代表你未受罪
無伴侶 是正印不想插隊
寂寞把 浪費的眼淚
贈世界孤兒 非愛侶
G:沒拍拖 正代表會被人追
C:談情可 以代表天天鬥嘴
T:失去便有更多空間攝取
回憶可以保值 粉飾過去
T:沒拍拖 正代表你未受罪
無伴侶 是正印不想插隊
寂寞把 浪費的眼淚
贈世界孤兒 非愛侶
G:沒拍拖 正代表會被人追
C:談情可 以代表天天鬥嘴
T:失去便有更多空間攝取
但怎可記得 住這些金句
我覺得呢隻歌D歌詞好岩呀~
都幾好聽~ |
| 發表時間:2007-10-23 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
放完暑假返學...  |
分類: 未分類 |
放完暑假啦~返左學5日..
呢個暑假真係過得好快~
返到學校多左3個新老師..不過有幾個老師走左..
d同學一樣0廿..冇咩點變..
今年我做左風紀~
唉..我睇6B班,仲要早返,做錯野要雙倍罰..
做風紀好慘......
呢家唔係好想做風紀..不過唔做都做左啦~
仲有一年就升中啦~
為左升中,今年真係要努力啦!!
我想入基督書阮..我既操行就冇問題,但成績就要努力d~
為入基督書阮努力!!!加油~^0^
|
| 發表時間:2007-09-09 01:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 19 | »
|