| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
| 考試啦~ |
分類: 未分類 |
考試啦~
好快o..本來應該係放完聖誕節假先考...
唔知點解今次要0廿早考=.=
放完聖誕節假先考咪好lor...
起碼有多d時間溫書ma~!
今次係程分試"
琴日考左中文,今日考英文~'
中文就ok啦~不過有d唔識...
由其係個d咩改錯字喎...鬼識咩...
英文呢...就...比上次易d啦-3-"
無奈既係...原來作文係作返我地知前ws作過既標題..
完全一樣=.=
我應該要好開心ma...
但...個張ws我係抄人嫁....0廿我又點識作呢!?
唉...仲知就無奈啦a_a"
不過...我睇過個篇文,有d印象~
唸到點作,但就好多字都唔識點串...
就用左d好唔(商)合既字"....
早知就唔抄人ws作文啦~呢次係一次好好既教訓o...
次次英文考試都差唔多分~(唔合格)
英文唔洗高分!~合格我已經好好好開心嫁啦^.^
|
| 發表時間:2007-12-12 08:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| 今日係我既生日XD |
分類: 未分類 |
今日返學收左幾份禮物="
有芯姐,SUNNY宋,鄧蛋,劉BB..
係到講多次多謝哂/口\"
有D人就星期一先送!~
放左學,冇補習...
返左屋企,,到6點就同家姐去沙田唱K-3-
本來去睇戲,但冇戲好睇..
去到,
哈="大部分都係我唱唒~
我地由6:30唱到9點=}
本來唱完K去影貼紙相,但因為冇時間...}
知後去PIZZA HUA同我屋企人同親戚食PIZZA~
食到我好飽...(好好味呀)"
我地買左個生日蛋糕唸住係PIZZA HUA到食,,
但如果係個到食要收$50 (O哂咀LOR)
0廿我地就帶左返屋企食啦"
今日都玩得幾開心~
今年12歲既我"~
|
| 發表時間:2007-12-01 11:05 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| 聽日係我生日^^ |
分類: 未分類 |
11月29日就係我生日xD
姐係聽日啦-3-
唔知聽日返到學有幾多個人送野比我呢??
不過唔洗講,,一定唔會有好多人送...最多都係幾個姐"
我冇咩點講比人聽==
廢是啦,唔通話 "我聽日生啦!~記住送野比我喎!!"
0廿唔係0廿好嫁ma=''係咪先~]
今年生日,,我好似唔係好其代0廿=}
可能因為大個女啦...思想唔同左]]
而且唔想0廿快又老一年呢"
今年諗住影下貼紙相,唱下k or睇下戲,食pizza,蛋糕等啦...
過左聽日先同你地講下點過啦~
|
| 發表時間:2007-11-28 08:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| 苦茶歌詞" |
分類: 黑澀會美眉 |
(棒棒堂)
(王子)微微笑的看你越是認真就越讓人心疼
(王子)街頭那盞路燈彷彿在笑我愚笨
(小傑)沒什麼能做 但我比誰都真誠
(小傑)泡一杯苦茶陪伴你到夜深
(小煜)妳知不知道你總有一種很可愛的獨特
(小煜)讓我充滿勇氣抵抗冬天的寒冷
(棒棒堂合)怎樣做才會完美 像個男人
(棒棒堂合)喝一杯苦茶溫暖 你的體溫
(黑澀會美眉+棒棒堂)
不用等你開口先說我愛你
在那之前想對你說我願意
你不必問 你也不必等
這一刻 就值得愛到永恆
我該如何讓你明白我愛你
在那之後 你點頭說我願意
想照顧你 想守護著你
這一刻 只想把你抱緊
(黑澀會美眉)
你知不知道你也有一種很可愛的天真
大男孩的口吻魅力加到一百分
(棒棒堂)
(敖犬)怎樣做才會完美 (小煜)像個男人(像個男人)
(棒棒堂合)喝一杯苦茶溫暖 你的體溫
(黑澀會美眉+棒棒堂)
不用等你開口先說我愛你
在那之前想對你說我願意
你不必問 你也不必等
這一刻 就值得愛到永恆
我該如何讓你明白我愛你
在那之後 你點頭說我願意
想照顧你 想守護你
這一刻 只想把你抱緊
(黑澀會美眉)
雖然永遠 太不可能
少了你的完整(少了你的完整)
兩個對的人奇蹟就能發生
(黑澀會美眉+棒棒堂)
不用等你開口先說我愛你
在那之前想對你說我願意
你不必問 你也不必等
這一刻 就值得愛到永恆
我該如何讓你明白我愛你
在那之後 你點頭說我願意
想照顧你 想守護你
這一刻 只想把你抱緊
(黑澀會美眉)
這一刻 只想把你
抱緊 |
| 發表時間:2007-11-28 07:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| 今日學校旅行~ |
分類: 未分類 |
今日學校旅行去左西貢北潭湧,,
我地去到食左d零食,
知後玩左兩次滾軸溜冰,去繩網陣,彈床....
玩滾軸溜冰初時好驚會趺親,平衡唔到..
但玩下玩下發覺係平衡到,
不過我就趺左好多次...都幾好玩^.^
知後周圍行下0廿啦~
今次去旅行有得食午飯~
今次唔係飯盒,係分開一圍圍,食(送),
都幾好~
上次旅行個地方大D,但好多人...
我覺得今次旅行雖然地方細左D,,
但小人,起碼舒服D啦~
今日都玩得幾開心~
難忘既一日~因為有你.....
其代去畢業營的cm!!
|
| 發表時間:2007-11-15 07:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 19 | »
|