轉'了新BloG
                   http://blog.qooza.hk/BabY_PIanO
  
  
  
                                     如果愛的滿分是十分,,我對JANICE的愛肯定爆了燈"                                      
 
         
                               
Grace1129
暱稱: ❤Pi aηo
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
見到星光幫-口-
慘""""""" ...
最後一日&放榜的一日
畢業禮
去完CaMp喇!!
文章分類
全部 (94)
Janice (3)
黑澀會美眉 (3)
未分類 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 138
今日人氣: 0
累積人氣: 3853
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


新年... 分類: 未分類

 講下我新年去邊啦...

初一,我去左舅父屋企拜年,

去到佢屋企見到好多親戚..

客左我一跳呀..

不過坐左一陣,大部份親戚都走唒~

7點幾,有幾個親戚來食飯..

叫左我同家姐都好中意食既pizza~

又有平時食既送,變左中西合併..哈~

初一已經有10封利士~

初二,初三,冇咩去拜年..

初二本來去呀(耶)屋企拜年,但因為呀(耶)入左醫院...

晚上,去譚太屋企食飯,

初三,留係屋企..

初4,晚上同呀媽.去睇戲,睇左"魔法奇緣"

勁好睇呀,又勁好笑,

真係估唔到係0廿好睇~

個故事意想不到,結局都係一樣意想不到,

初5,晚上又去睇戲啦,

同家姐呀媽去睇"長江7號"

未睇個陣以為係好好睇,

點知都係一般姐..都ok好笑啦..

我覺得"魔法奇緣"仲好睇好多過"長江7號"~

真係想睇多次"魔法奇緣"呀!~

 到現在有30封利士~

我年年d利士都唔洗比呀媽嫁~全部都係我攞唒..呀媽真係好~

 

 

 

 

 

發表時間:2008-02-12 05:08 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


家長日 分類: 未分類

 今日家長日,

早上12點同我呀媽去學校,

成績表知前已經睇過~

唉...今年操行差左,

幼稚園到呢家操行一向都係攞A,

最差都係攞A-,但今次攞B+,真係失敗..

但我覺得都應該啦~

自己都覺得上學期真係傾計傾得好厲害呀~

不過我知道6年級既操行係好緊要,攞嚟升中既...

所以我都唔好傾0廿多計啦~要扮乖

老師都話我有進步,呢家都冇以前0廿,成日傾計~

話我平時唔舉手答問題,

又話我係今日家長日既表現好喎,

識得點表達自己~

到左2點,我又要返學校做服務生啦..

身為風紀做服務生都好應該!~

做完服務生仲有野飲同野食tim~

琴日去左剪頭髮,

都ok啦~

 

 

 

 

發表時間:2008-02-01 10:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


同利素婷去沙田~ 分類: 未分類

 今日星期6,

陳秀雯冇嚟..佢已經有2個星期冇嚟啦...

下午去博康,同學比返個ET我,

利素婷打電話嚟,話今日嚟沙田,

約我去沙田中心,

本來約嘪林卓穎,但打唔通=.=

0廿算啦,

我地去0左影貼紙相,好靚嫁~

知後我地行下街,睇下野..

途中,我地去左睇歌碟,個到咩歌星歌碟都有...

韓國,台灣,日本,香港...既歌碟都有...勁~

哈,我地仲去左睇高清電視...

比平常電視立體d,同清d,

知後買撈麵食~食完就走啦....

今日好開心^.^

下次約利素婷同林卓穎去街街~

琴日呀媽買0左士多啤梨比我同家姐食,

好甜呀~我覺得士多啤梨真好靚呀!~

下面有相↓↓

    

aa  ab

 

 

 

 

發表時間:2008-01-27 12:56 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


雜技 分類: Janice

Janice又出左隻新歌啦~

最新既係"雜技"

呢首歌係講女主角被男友泠落,

感情轉淡,為左重燃愛火,女主角用盡唔同方法...

隻歌幾好聽,家嘪Janice把聲...

冇得壇啦~佢唱咩歌都0廿好聽~

佢首新歌我已經背熟唒啦-3-

佢有咩歌我都會背嫁啦~HAHA~

其代佢既演唱會^.^

     ___雜技___

當我靠近 臉上盡是密雲
傻人都知一心對我降溫
你在迴避我親近 沒疑問
最後悔 試過故意對你倍加關心
誰知你竟會抗拒我的慰問
彷彿尷尬地撞到路人 我這樣笨


只想見你但是盡量合群
明明相交不深我也上心
你良朋像我兄弟 沒遺憾
最重要 我試過說偶爾也想單身
提醒你不會揹上太多責任
委屈到這樣造作
只想博到同情與好感

* 我不怕 死心不息愛你
表演討好的雜技
不惜更改性格都想配合你
施展魔鬼的嫵媚
加起修女莊嚴難以令你在意得到轉機
然後我 假裝瀟灑對你
偷歡偷不到妒忌
花心痴心竟然同樣不震撼你
哭泣表演可憐你嫌棄
大概正中你厭惡的禁忌
難道要我說我愛到想死
威脅若拒絕我便逼死你
又怕越快被你拋棄 *

猜想你最近在服侍別人
仍然一聲不響免太貼身
鬥命長亦鬥寬大 只要忍
冷待我 也要勉強對你笑得開心
如果不想答我永遠不會問
小心到以為能夠
得到報答垂憐我苦心

Repeat *
無非要 要爭一口氣


發表時間:2008-01-22 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


在學校中~ 分類: 未分類

哈,呢家係學校既電腦室,

同緊芯姐一齊打blog~

記得以前5年級,

小息時,成日同芯姐一齊嚟電腦室打bolg嫁~

今日又重溫返~

今日因為好無聊,就同芯姐來電腦室打blog啦...

本來去打排球,但想嚟下電腦室玩下ma...haha~

 

發表時間:2008-01-22 10:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]