| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| 新年... |
分類: 未分類 |
講下我新年去邊啦...
初一,我去左舅父屋企拜年,
去到佢屋企見到好多親戚..
客左我一跳呀..
不過坐左一陣,大部份親戚都走唒~
7點幾,有幾個親戚來食飯..
叫左我同家姐都好中意食既pizza~
又有平時食既送,變左中西合併..哈~
初一已經有10封利士~
初二,初三,冇咩去拜年..
初二本來去呀(耶)屋企拜年,但因為呀(耶)入左醫院...
晚上,去譚太屋企食飯,
初三,留係屋企..
初4,晚上同呀媽.去睇戲,睇左"魔法奇緣"
勁好睇呀,又勁好笑,
真係估唔到係0廿好睇~
個故事意想不到,結局都係一樣意想不到,
初5,晚上又去睇戲啦,
同家姐呀媽去睇"長江7號"
未睇個陣以為係好好睇,
點知都係一般姐..都ok好笑啦..
我覺得"魔法奇緣"仲好睇好多過"長江7號"~
真係想睇多次"魔法奇緣"呀!~
到現在有30封利士~
我年年d利士都唔洗比呀媽嫁~全部都係我攞唒..呀媽真係好~
|
| 發表時間:2008-02-12 05:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 家長日 |
分類: 未分類 |
今日家長日,
早上12點同我呀媽去學校,
成績表知前已經睇過~
唉...今年操行差左,
幼稚園到呢家操行一向都係攞A,
最差都係攞A-,但今次攞B+,真係失敗..
但我覺得都應該啦~
自己都覺得上學期真係傾計傾得好厲害呀~
不過我知道6年級既操行係好緊要,攞嚟升中既...
所以我都唔好傾0廿多計啦~要扮乖
老師都話我有進步,呢家都冇以前0廿,成日傾計~
話我平時唔舉手答問題,
又話我係今日家長日既表現好喎,
識得點表達自己~
到左2點,我又要返學校做服務生啦..
身為風紀做服務生都好應該!~
做完服務生仲有野飲同野食tim~
琴日去左剪頭髮,
都ok啦~
|
| 發表時間:2008-02-01 10:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 同利素婷去沙田~ |
分類: 未分類 |
今日星期6,
陳秀雯冇嚟..佢已經有2個星期冇嚟啦...
下午去博康,同學比返個ET我,
利素婷打電話嚟,話今日嚟沙田,
約我去沙田中心,
本來約嘪林卓穎,但打唔通=.=
0廿算啦,
我地去0左影貼紙相,好靚嫁~
知後我地行下街,睇下野..
途中,我地去左睇歌碟,個到咩歌星歌碟都有...
韓國,台灣,日本,香港...既歌碟都有...勁~
哈,我地仲去左睇高清電視...
比平常電視立體d,同清d,
知後買撈麵食~食完就走啦....
今日好開心^.^
下次約利素婷同林卓穎去街街~
琴日呀媽買0左士多啤梨比我同家姐食,
好甜呀~我覺得士多啤梨真好靚呀!~
下面有相↓↓


|
| 發表時間:2008-01-27 12:56 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 22 日 星期二  |
| 雜技 |
分類: Janice |
Janice又出左隻新歌啦~
最新既係"雜技"
呢首歌係講女主角被男友泠落,
感情轉淡,為左重燃愛火,女主角用盡唔同方法...
隻歌幾好聽,家嘪Janice把聲...
冇得壇啦~佢唱咩歌都0廿好聽~
佢首新歌我已經背熟唒啦-3-
佢有咩歌我都會背嫁啦~HAHA~
其代佢既演唱會^.^
___雜技___
當我靠近 臉上盡是密雲
傻人都知一心對我降溫
你在迴避我親近 沒疑問
最後悔 試過故意對你倍加關心
誰知你竟會抗拒我的慰問
彷彿尷尬地撞到路人 我這樣笨
只想見你但是盡量合群
明明相交不深我也上心
你良朋像我兄弟 沒遺憾
最重要 我試過說偶爾也想單身
提醒你不會揹上太多責任
委屈到這樣造作
只想博到同情與好感
* 我不怕 死心不息愛你
表演討好的雜技
不惜更改性格都想配合你
施展魔鬼的嫵媚
加起修女莊嚴難以令你在意得到轉機
然後我 假裝瀟灑對你
偷歡偷不到妒忌
花心痴心竟然同樣不震撼你
哭泣表演可憐你嫌棄
大概正中你厭惡的禁忌
難道要我說我愛到想死
威脅若拒絕我便逼死你
又怕越快被你拋棄 *
猜想你最近在服侍別人
仍然一聲不響免太貼身
鬥命長亦鬥寬大 只要忍
冷待我 也要勉強對你笑得開心
如果不想答我永遠不會問
小心到以為能夠
得到報答垂憐我苦心
Repeat *
無非要 要爭一口氣
|
| 發表時間:2008-01-22 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 22 日 星期二  |
| 在學校中~ |
分類: 未分類 |
哈,呢家係學校既電腦室,
同緊芯姐一齊打blog~
記得以前5年級,
小息時,成日同芯姐一齊嚟電腦室打bolg嫁~
今日又重溫返~
今日因為好無聊,就同芯姐來電腦室打blog啦...
本來去打排球,但想嚟下電腦室玩下ma...haha~
|
| 發表時間:2008-01-22 10:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 19 | »
|