轉'了新BloG
                   http://blog.qooza.hk/BabY_PIanO
  
  
  
                                     如果愛的滿分是十分,,我對JANICE的愛肯定爆了燈"                                      
 
         
                               
Grace1129
暱稱: ❤Pi aηo
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
見到星光幫-口-
慘""""""" ...
最後一日&放榜的一日
畢業禮
去完CaMp喇!!
文章分類
全部 (94)
Janice (3)
黑澀會美眉 (3)
未分類 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 138
今日人氣: 0
累積人氣: 3848
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


去街.. 分類: 未分類

今日下午1點約左芯姐佢地,

(琦琦,譚XX,郭芷蔚同李京宗..)

我地講明係去OK等...

但我係最遲到0個個-V-

真係"唔好意思"呀!~

郭芷蔚約左鄧X梓,

我地去沙田公園,拍返0個個"我們的紀念冊"

我帶左幾個臭屁包去玩^o^

我地玩誠實與大膽,

有兩次中左李京宗,一次大膽,一次誠實

大膽我地要佢攞住個臭屁包等佢爆..

哈哈,爆個下好搞笑~佢全身都有陣臭屁味..(臭死=V=)

譚XX簡左大膽,叫佢(藍)住李京宗~(KAKA~)

我地已經拍低哂啦~呵呵..

玩完,我同芯姐,琦琦就去新城市行街,

去無印買PEN..

知後去M記搵返李京宗同鄧XX..

點知佢地唔見左..原來佢地走左..(衰人!!)

不過我地叫左佢返返來..(限時15分)

過左一陣,李京宗同鄧XX就走左..

我同芯姐,琦琦玩左陣,芯姐走左,

我同琦去左沙角邨買野食,就走啦...

(呢篇日記打到我手軟呀..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-03-19 12:21 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


同芯姐佢地去街街 分類: 未分類

琴日,約左芯姐,雪婷,許倩佢地去影貼紙相...

因為就快畢業,所以影下相留念..

早上,我同琦琦(葉詠琦)又去唱k啦..

今次我地去富豪花園到唱,

唱左2個幾鐘..

知後去沙田,去冒險樂園影貼紙相..

影完係冒險樂園玩左一陣,

2:30雪婷佢地來搵我地,

又影過...=..=

影完,去食麥當勞,

知後去空中花園玩捉迷藏..

玩下玩下,去左沙田公園玩..

我地無聊,拍左幾集既"我們的紀念冊"

拍來留念~

過左一陣無啦啦勁多狗來..嚇死我...

我地玩左誠實興大膽..我地仲拍左片~

睇返真係好搞笑..哈哈~

我地玩到8點...(去左街9個鐘..)

返到屋企勁累,搞到條脖好痛>.<

不過今日真係好開心~

呢兩日真係好充實呀!!!.

 

 

 

發表時間:2008-03-15 01:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


今日同琦琦去街街" 分類: 未分類

 琴日睇電視新聞,

話因為流感,所以有兩個禮拜唔洗返學...

31號先返學^.^

原本14號我要去花卉展覽參加繪畫比賽..

但都取消左..好ya,唔洗去畫畫,但冇得去花卉展覽>.<

因為唔洗返學,我咪約人去街街~

約左琦琦(葉詠琦)去影貼紙相,同唱k

我地見就來畢業,咪影貼紙相留唸,

我地去影貼紙相途中撞到廖俊裕,

我地叫佢一齊影,

哈,可以減輕我地既負擔ma,

知後我地見仲有錢夠唱k,又想去唱,

就去左唱k啦,我地唱左好耐..

成4個幾鐘..搞到返到屋企喉嚨痛>..<

哈哈,不過好開心~

 

 

發表時間:2008-03-13 11:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


如水"JANICE 分類: Janice

期待過我們似細水
可惜蒸發出眼淚
明白你最近有些暫時伴侶  
偷一刻午睡                   
彷彿專一使你極空虛
懷疑被你抱著我念著誰
無論你再好 亦捨得失去                                   

*難過亦過 難道我嫌損失未夠多                                                       
早放手可減輕痛楚  
不等泡沫給吹破                                                                                 
不想去知誰填補我
無悔在我還是我                       
任你多麼差錯         
無謂去追問為何    
深知告別損失非我  
讓情人離別   似水清洗我*  

原諒你對著我說謊
出於好意的作狀
明白你最近已經避談近況
早不敢寄望  
心中早把相愛如觀光
情如瀑布瀉下也未驚慌
心境已 隨著那水花得到釋放 

Repeat **     

心中有漣漪吹過 又回到最初 平靜去做我

發表時間:2008-03-08 11:53 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


同陳秀雯去沙田... 分類: 未分類

琴日,陳秀雯終於來啦..

佢係我屋企玩左陣電腦,4點幾就同佢去沙田..

好無聊..又係去影貼紙相=.=

其實我都唔想...不過佢話去影,又冇野做咪是但...

影完一次,又話要影多次..影完,又話影多次=..=

真係煩..不過又影得幾靚既..

影完就返來,抽YES卡~

陳秀雯抽左勁多,80幾元..

我就抽左大約50元..好開心抽到黑澀會,AND我好好好中意既JANICE~

其他唔要就係攞嚟換YES禮物既~

唉..今日已經用左成130元..

雖然今日係無聊D,但都幾開心~

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-02-17 03:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]