| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 去街.. |
分類: 未分類 |
今日下午1點約左芯姐佢地,
(琦琦,譚XX,郭芷蔚同李京宗..)
我地講明係去OK等...
但我係最遲到0個個-V-
真係"唔好意思"呀!~
郭芷蔚約左鄧X梓,
我地去沙田公園,拍返0個個"我們的紀念冊"
我帶左幾個臭屁包去玩^o^
我地玩誠實與大膽,
有兩次中左李京宗,一次大膽,一次誠實
大膽我地要佢攞住個臭屁包等佢爆..
哈哈,爆個下好搞笑~佢全身都有陣臭屁味..(臭死=V=)
譚XX簡左大膽,叫佢(藍)住李京宗~(KAKA~)
我地已經拍低哂啦~呵呵..
玩完,我同芯姐,琦琦就去新城市行街,
去無印買PEN..
知後去M記搵返李京宗同鄧XX..
點知佢地唔見左..原來佢地走左..(衰人!!)
不過我地叫左佢返返來..(限時15分)
過左一陣,李京宗同鄧XX就走左..
我同芯姐,琦琦玩左陣,芯姐走左,
我同琦去左沙角邨買野食,就走啦...
(呢篇日記打到我手軟呀..)
|
| 發表時間:2008-03-19 12:21 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 同芯姐佢地去街街 |
分類: 未分類 |
琴日,約左芯姐,雪婷,許倩佢地去影貼紙相...
因為就快畢業,所以影下相留念..
早上,我同琦琦(葉詠琦)又去唱k啦..
今次我地去富豪花園到唱,
唱左2個幾鐘..
知後去沙田,去冒險樂園影貼紙相..
影完係冒險樂園玩左一陣,
2:30雪婷佢地來搵我地,
又影過...=..=
影完,去食麥當勞,
知後去空中花園玩捉迷藏..
玩下玩下,去左沙田公園玩..
我地無聊,拍左幾集既"我們的紀念冊"
拍來留念~
過左一陣無啦啦勁多狗來..嚇死我...
我地玩左誠實興大膽..我地仲拍左片~
睇返真係好搞笑..哈哈~
我地玩到8點...(去左街9個鐘..)
返到屋企勁累,搞到條脖好痛>.<
不過今日真係好開心~
呢兩日真係好充實呀!!!.

|
| 發表時間:2008-03-15 01:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 今日同琦琦去街街" |
分類: 未分類 |
琴日睇電視新聞,
話因為流感,所以有兩個禮拜唔洗返學...
31號先返學^.^
原本14號我要去花卉展覽參加繪畫比賽..
但都取消左..好ya,唔洗去畫畫,但冇得去花卉展覽>.<
因為唔洗返學,我咪約人去街街~
約左琦琦(葉詠琦)去影貼紙相,同唱k
我地見就來畢業,咪影貼紙相留唸,
我地去影貼紙相途中撞到廖俊裕,
我地叫佢一齊影,
哈,可以減輕我地既負擔ma,
知後我地見仲有錢夠唱k,又想去唱,
就去左唱k啦,我地唱左好耐..
成4個幾鐘..搞到返到屋企喉嚨痛>..<
哈哈,不過好開心~
|
| 發表時間:2008-03-13 11:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 如水"JANICE |
分類: Janice |
期待過我們似細水
可惜蒸發出眼淚
明白你最近有些暫時伴侶
偷一刻午睡
彷彿專一使你極空虛
懷疑被你抱著我念著誰
無論你再好 亦捨得失去
*難過亦過 難道我嫌損失未夠多
早放手可減輕痛楚
不等泡沫給吹破
不想去知誰填補我
無悔在我還是我
任你多麼差錯
無謂去追問為何
深知告別損失非我
讓情人離別 似水清洗我*
原諒你對著我說謊
出於好意的作狀
明白你最近已經避談近況
早不敢寄望
心中早把相愛如觀光
情如瀑布瀉下也未驚慌
心境已 隨著那水花得到釋放
Repeat **
心中有漣漪吹過 又回到最初 平靜去做我
|
| 發表時間:2008-03-08 11:53 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 同陳秀雯去沙田... |
分類: 未分類 |
琴日,陳秀雯終於來啦..
佢係我屋企玩左陣電腦,4點幾就同佢去沙田..
好無聊..又係去影貼紙相=.=
其實我都唔想...不過佢話去影,又冇野做咪是但...
影完一次,又話要影多次..影完,又話影多次=..=
真係煩..不過又影得幾靚既..
影完就返來,抽YES卡~
陳秀雯抽左勁多,80幾元..
我就抽左大約50元..好開心抽到黑澀會,AND我好好好中意既JANICE~
其他唔要就係攞嚟換YES禮物既~
唉..今日已經用左成130元..
雖然今日係無聊D,但都幾開心~
|
| 發表時間:2008-02-17 03:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 19 | »
|