| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 就來去學校旅行啦^^ |
分類: 未分類 |
今日係星期日,
今日早上8點幾就起左身啦~
因為要同雪婷去yoyo屋企做Project~
做完就返教會,
知後返屋企玩下電腦,做下功課0廿啦..
下個星期就開心啦~
星期2唔洗返學,
星期4去旅行,
星期5就係旅行後的假期~
唉..
今次旅行除左去cm,係我地6年級的最後一次旅行..
所以要玩得開心d~
今日係11月11日,
11月29日就係我生日啦~.
仲有兩個星期零3日~
各位,記住送禮物比我呀!!!
黑澀會美眉D歌好好聽,又得意~
岩哂我聽~
我發覺我開始中意黑澀會美眉啦~
|
| 發表時間:2007-11-11 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 幸福的泡泡 |
分類: 黑澀會美眉 |
幸福的泡泡
9妞:幸福的味道 這滋味我想要
你說愛我 讓全世界知道
MeiMei:跟我走 讓微笑碰頭
鬼鬼:跟我瘋 讓快樂聚首
筱婕,Mei,鬼:難過的時候 讓我陪你一齊過
小蠻:手牽手 融化了害羞
大牙:愛變成 甜甜的櫻桃
Apple,大牙,小蠻:熱戀的時候 聽見心跳的節奏
*彤彤:開心蔓延到心窩
小薰:像熱氣球掛天空
9妞:有種微妙的感動 包圍著我*
[*9妞:酸酸的味道 就是幸福的預告
我喜歡你 想大聲的炫耀
甜甜的味道 就像漂浮的氣泡
你說愛我 讓全世界知道*]
Mei Mei:甩甩頭 把悲傷趕走
鬼鬼:拍拍手 讓開心更多
筱婕,Mei,鬼:失敗的時候 不如換個夢來作
Apple:搖一搖 微酸的泡沫
大牙:笑一笑 甜蜜的酒渦
Apple,大牙,小蠻:感冒的時候 都有你愛心糖果
repeat*[*] |
| 發表時間:2007-11-11 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 就來去學校旅行啦^^ |
分類: 未分類 |
今日係星期日,
今日早上8點幾就起左身啦~
因為要同雪婷去yoyo屋企做Project~
做完就返教會,
知後返屋企玩下電腦,做下功課0廿啦..
下個星期就開心啦~
星期2唔洗返學,
星期4去旅行,
星期5就係旅行後的假期~
唉..
今次旅行除左去cm,係我地6年級的最後一次旅行..
所以要玩得開心d~
今日係11月11日,
11月29日就係我生日啦~
仲有兩個星期零3日~
各位,記住送禮物比我呀!!!
黑澀會美眉D歌好好聽,又得意~
岩哂我聽~
我發覺我開始中意黑澀會美眉啦~
|
| 發表時間:2007-11-11 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 樂善堂萬人行 |
分類: 未分類 |
星期6去左剪頭髮,
我剪左D(陰)同偷(搏)..剪左知後,
我覺得唔(窄)頭髮會靚D,
但(窄)起就唔靚啦...
不過返到學,
同學話剪左個頭,個感覺比以前活潑好多喎..
我D屋企人都係0廿講...
不過靚唔靚都是但啦~
星期日就去左樂善堂萬人行~
我都唔想去嫁..
但6年級風紀就一定要去...
個到見到SUN BOY'S呀~不過0廿又點,,
去到又要行步行躁..
返來又要係馬埸行返來屋企..又曬又熱...
幹到我黑左好多...塊面又紅左好多喎..
到今日仲未好返...(好樣哀的我)
唉...返到來好累好累...
真係唔去好過去啦!!!
唔記得講我地學校(湊)錢有第2名..上年第3名,,進步左啦~
今日係學校打左2支針..好痛呀..流左好多血>.<
失血過多...
|
| 發表時間:2007-11-06 10:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 常識評估的分數出左0黎啦~ |
分類: 未分類 |
哈~
常識評估的分數比我預計高分~
70分為滿分,我55分,
姐係100分為滿分我就有85分~
我預計我得7十幾分姐..
點知0廿高分...
啊SIR改卷真係好鬆手呀~
我又多個A啦~
真係開心~
"123木頭人"
呢隻歌係講一個女仔知道個男仔鐘意佢
個女仔一直都好想個男仔向佢表白,
但個男仔一直都唔(錦)
但個女仔都冇灰心..
"因為有你讓愛情能完整" |
| 發表時間:2007-11-03 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 19 | »
|