轉'了新BloG
                   http://blog.qooza.hk/BabY_PIanO
  
  
  
                                     如果愛的滿分是十分,,我對JANICE的愛肯定爆了燈"                                      
 
         
                               
Grace1129
暱稱: ❤Pi aηo
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
見到星光幫-口-
慘""""""" ...
最後一日&放榜的一日
畢業禮
去完CaMp喇!!
文章分類
全部 (94)
Janice (3)
黑澀會美眉 (3)
未分類 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 138
今日人氣: 0
累積人氣: 3850
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


就來去學校旅行啦^^ 分類: 未分類

今日係星期日,

今日早上8點幾就起左身啦~

因為要同雪婷去yoyo屋企做Project~

做完就返教會,

知後返屋企玩下電腦,做下功課0廿啦..

下個星期就開心啦~

星期2唔洗返學,

星期4去旅行,

星期5就係旅行後的假期~

唉..

今次旅行除左去cm,係我地6年級的最後一次旅行..

所以要玩得開心d~

今日係11月11日,

11月29日就係我生日啦~.

仲有兩個星期零3日~

各位,記住送禮物比我呀!!!

黑澀會美眉D歌好好聽,又得意~

岩哂我聽~

我發覺我開始中意黑澀會美眉啦~

發表時間:2007-11-11 08:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


幸福的泡泡 分類: 黑澀會美眉

幸福的泡泡

9妞:幸福的味道 這滋味我想要
你說愛我 讓全世界知道

MeiMei:跟我走 讓微笑碰頭
鬼鬼:跟我瘋 讓快樂聚首
筱婕,Mei,鬼:難過的時候 讓我陪你一齊過

小蠻:手牽手 融化了害羞
大牙:愛變成 甜甜的櫻桃
Apple,大牙,小蠻:熱戀的時候 聽見心跳的節奏

*彤彤:開心蔓延到心窩
小薰:像熱氣球掛天空
9妞:有種微妙的感動 包圍著我*

[*9妞:酸酸的味道 就是幸福的預告
我喜歡你 想大聲的炫耀
甜甜的味道 就像漂浮的氣泡
你說愛我 讓全世界知道*]

Mei Mei:甩甩頭 把悲傷趕走
鬼鬼:拍拍手 讓開心更多
筱婕,Mei,鬼:失敗的時候 不如換個夢來作

Apple:搖一搖 微酸的泡沫
大牙:笑一笑 甜蜜的酒渦
Apple,大牙,小蠻:感冒的時候 都有你愛心糖果
repeat*[*]

發表時間:2007-11-11 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


就來去學校旅行啦^^ 分類: 未分類

今日係星期日,

今日早上8點幾就起左身啦~

因為要同雪婷去yoyo屋企做Project~

做完就返教會,

知後返屋企玩下電腦,做下功課0廿啦..

下個星期就開心啦~

星期2唔洗返學,

星期4去旅行,

星期5就係旅行後的假期~

唉..

今次旅行除左去cm,係我地6年級的最後一次旅行..

所以要玩得開心d~

今日係11月11日,

11月29日就係我生日啦~

仲有兩個星期零3日~

各位,記住送禮物比我呀!!!

黑澀會美眉D歌好好聽,又得意~

岩哂我聽~

我發覺我開始中意黑澀會美眉啦~

 

 

 

發表時間:2007-11-11 07:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


樂善堂萬人行 分類: 未分類

星期6去左剪頭髮,

我剪左D(陰)同偷(搏)..剪左知後,

我覺得唔(窄)頭髮會靚D,

但(窄)起就唔靚啦...

不過返到學,

同學話剪左個頭,個感覺比以前活潑好多喎..

我D屋企人都係0廿講...

不過靚唔靚都是但啦~

星期日就去左樂善堂萬人行~

我都唔想去嫁..

但6年級風紀就一定要去...

個到見到SUN BOY'S呀~不過0廿又點,,

去到又要行步行躁..

返來又要係馬埸行返來屋企..又曬又熱...

幹到我黑左好多...塊面又紅左好多喎..

到今日仲未好返...(好樣哀的我)

唉...返到來好累好累...

真係唔去好過去啦!!!

唔記得講我地學校(湊)錢有第2名..上年第3名,,進步左啦~

今日係學校打左2支針..好痛呀..流左好多血>.<

失血過多...

 

 

 

 

發表時間:2007-11-06 10:39 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


常識評估的分數出左0黎啦~ 分類: 未分類

哈~

常識評估的分數比我預計高分~

70分為滿分,我55分,

姐係100分為滿分我就有85分~

我預計我得7十幾分姐..

點知0廿高分...

啊SIR改卷真係好鬆手呀~

我又多個A啦~

真係開心~

"123木頭人"

呢隻歌係講一個女仔知道個男仔鐘意佢

個女仔一直都好想個男仔向佢表白,

但個男仔一直都唔(錦)

但個女仔都冇灰心..

"因為有你讓愛情能完整"

發表時間:2007-11-03 12:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]