| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
close hair  |
分類: 未分類 |
今日係星期日,,
今日我冇返教會呀~
係屋企到...
2點啊媽打來叫我去吃野,,
吃完就去0左close hair(唔識打中文)
close0左個0記靚的hair=^.^="
6點去打ball....
|
| 發表時間:2007-05-01 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
| 今日星期六,, |
分類: 未分類 |
一早8點起身去0左睇牙=.=
個醫生好好人嫁...仲好搞笑~
醫生話我D牙冇咩問題=^.^=
睇完牙就去食早餐啦...
啊媽話去元朗行∼
去左元朗食牛排..(好味)
無啦啦又話去天水圍喎...
好遠呀∼
行行下去0左濕地園公@.@
我冇入去,我都去過啦~好悶..
就坐車返來~
|
| 發表時間:2007-04-30 10:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
| 冷笑話 |
分類: 未分類 |
|
*短句篇**
巴斯光年殺左條龍之後變左咩?
殺龍巴斯
咩植物識溜冰?
花,因為花式(識)溜冰
皇后似咩?
似廣場,因為皇后像廣場
去中國唱咩?
"唱"人民幣
有一塊火腿同一條腸仔放左落同一隻鑊度,點解佢地唔傾計?
因為佢地未熟
讀完中五讀乜?
讀下午
點解唔可以係船上講笑話?
因為個海聽到會笑,咁就會引起海嘯
食乜野昆蟲會瘦?
蟻,因為食蟻瘦
用身體上邊樣野可以修飾雙手?
答案係毛髮(毛髮可修飾的一對手)
1+1 幾時會 =3?
錯個陣
樹邊部份最得閒?
葉!因為「葉得閒」
*《對話篇》 *
A:我地依家係邊 ?
B:北京
A:我地唔係去東京嫁咩 ?
A:指南針壞左掛 .......
*《故事篇》** *
點解 d雀跌左落海3次唔死,一跌第4次就即刻死?
因為「有隻雀仔(1)跌落水、(2)跌落水、 (3)跌落水,有隻雀仔 (4)跌落水,被水沖去」
禮拜天放假,蚯蚓兒子閒著沒事,就把自己切成兩段,對打羽毛球去;
蚯蚓媽媽看到,就把自己切成四段自個兒打麻將去。
無聊爸爸受到兒子與老婆的啟發刺激,卻把自己剁碎在砧板上奄奄一息了...
蚯蚓媽媽聞訊趕來,驚訝又傷心地說:「老公,你這是幹嘛呀!」
蚯蚓爸爸虛弱地說:「我.......想 ...想...踢場足球」
有兩個年糕黏在一起,有一天他們終於分開了,
他們高興地說:「 Give me five!」
結果又黏起來了 .........
從前有一個王國有個公主,雙手無論放咩野上去都會溶化,咁個國王就下左一道聖旨,
如果有人可以俾到公主一樣野係唔溶既就可以娶公主。
A國王子俾左粒鑽石公主,但一放係公主手上就溶左,
B國王子俾左粒黃金公主,但同樣地一放係公主手上就溶左。
有一個年青人,放左一樣野係公主手上,竟然冇溶到,結果佢就娶左公主。
究竟個樣野係咩呢?
係 M & M(m&m只溶係口 唔溶係手)
華盛頓砍低左佢老豆既樹,點解佢老豆冇鬧佢,仲讚佢乖,話佢誠實?
因為華盛頓果時仲拎住個斧頭
America(美國 )這個字的由來:哥倫布有一次出海,佢d水手見到一片新大陸,就大嗌
:「呀!咩黎咖?」
所以個片大陸就叫做 a-me-ri-ca
*《事件篇》** *
長頸鹿條頸咁長係因為佢要食樹上既草,越食越高,條頸越伸越長。
咁猩猩個鼻哥窿點解會咁大?
因為佢D手指好粗
有個人係辦公室成日放響屁,同事忍唔住話:「你可唔可以唔出聲?」
然後就見佢坐係度搖黎搖去打冷震,同事就問:「做乜呀你?」
佢話:......................「我較左做震機」
|
| 發表時間:2007-04-29 12:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| 唉...啊sir今日又冇返啦∼ |
分類: 未分類 |
啊sir有一個禮拜冇返啦!!!!
佢親子同樂日同星期一都有返嫁∼
但今日唔知點*冇返......
呀sir成日唔返=>.<=
搞到我地教書速度慢晒....
今日下午0係school同
許倩吃m記∼
好開心...
d人係0廿問我地拿野吃∼
哈哈..今日篇日記好無聊=..=”
..
|
| 發表時間:2007-04-25 07:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 23 日 星期一  |
| 今日親子同樂日... |
分類: 未分類 |
本來我地係去曾大屋到,,
但係好大雨...
唯有係學校到比賽啦~
我地5年班同6年班比賽,,
我地班的勝利手細係:
(啪啪 啪啪啪 啪啪啪啪 啪啪)
我地班做呢個手細做得very good呀!!!
第一個比賽..我地贏左...=v=
我地係0廿曬命∼
但....
第2,3,4的比賽我地班都輸....唉....
但我地班都做勝利手細,
之後有個親子比賽....
我地班贏左...
我地班係高級組的殿軍==''
不過今日都好開心∼
今日係一個好好的經歷......
|
| 發表時間:2007-04-23 01:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|