| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |
2007-04-16  |
分類: 未分類 |
今日返學,班主任冇返~
好開心!!
不過.....................
代課老師係個全班都好唔鍾意的--(唔)老師=!=
今日都冇咩工課~
有工課都係數學科啦∼∼∼
今日都冇咩野發生=..=
|
| 發表時間:2007-04-16 11:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 8 日 星期日  |
| 只因愛 |
分類: 未分類 |
你的愛 我怎猜透 捨尊降貴 貧苦中馬槽降生
沒有佳 美肖容顏 但 賜我勇氣面對生命
被擄得釋放 餵飽飢渴 一生以愛 神蹟可見神同在
頭被戴上荊棘冕 被厭棄替我遍歷痛苦
誰瞭解你在十架甘心犧牲 只因愛救贖世上人
流盡向見證你的愛 誰配得可擁有 神恩典像海般深
誰會知你在墓裡三天復活 得勝已賜下我盼望
神大愛抱緊我 我願一生一世靠緊你 感恩滿心裡 |
| 發表時間:2007-04-08 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 7 日 星期六  |
| ......... |
分類: 未分類 |
好開心∼
終於有fd同我一樣blog啦!!
ka..ka..ka..
雖然我係放12日假,,
但係我覺得返學開心d~
冇0廿悶...
係屋企好鬼悶呀∼
好想快d返學=..=”
睇完看世界出發,
戀愛最甜,失戀最痛
愛情中總會有很多的無奈∼
|
| 發表時間:2007-04-07 03:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
衛蘭  |
分類: 未分類 |
買0左衛蘭的牒,
衛蘭唱的歌好有味道∼
聽著衛蘭的歌,
感覺好好呀∼
呢排病了,好多野都唔吃得=>.<=

|
| 發表時間:2007-03-17 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 17 日 星期六  |
| 2007-03-17 |
分類: 未分類 |
呢排0係學校發生0左好多野~
好多野都唔同0左~
d同學成熟0左∼
來0左個好叻的班主任!~
|
| 發表時間:2007-03-17 03:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|