| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-17 |
|
差一日就考完試喇…
考英文…
第一開始仲以為一定死緊…
點知原來唔係我想象中咁難…
雖然都有好多亂作…
但係Reading易左好多…
我第一次同個張範圍紙寫幾時要做完的時間一樣…
奇蹟= =
聽日就考完試喇…
我好似冇咩節目…
唉…
好想快D聽日!
|
| 發表時間:2008-01-17 09:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-01-16 |
|
Exam第八日…
考IS…
唔知點解…覺得有D易…
做完仲有20分鐘剩…
又係晨早考…
晨早番…
係屋企溫下英文…又溫下中史咁…
唔知點解…覺得英文好快溫完…
死…好似得好少野打…
算喇,唔打喇 |
| 發表時間:2008-01-16 08:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-01-15 |
|
差唔多完Exam喇…
Exam第六日…
Maths MC同LQ卷…
一番到學校…
見到Simon叔食野…
我就話可能會肚痛架喎…
佢竟然話…
「反正考試我都有半個鐘休息喇…」
好串= =
但係…又好似真係有喎…
用晒個D時間check卷…
MC同LQ都唔係好難…
錯左n題到喇…
考完試就番屋企溫IS lu… |
| 發表時間:2008-01-15 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 38 | » |