翼神國度
翼,翅膀也,展翅飛翔也。
Henryxy
暱稱: `蕃茄仔×Ⅷ
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-26
2008-03-20
2008-03-19
2008-03-18
2008-03-14
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結

日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 127
今日人氣: 0
累積人氣: 6155

2008 年 1 月 17 日  星期四



2008-01-17  

差一日就考完試喇…

考英文…

第一開始仲以為一定死緊…

點知原來唔係我想象中咁難…

雖然都有好多亂作…

但係Reading易左好多…

我第一次同個張範圍紙寫幾時要做完的時間一樣…

奇蹟= =

聽日就考完試喇…

我好似冇咩節目…

唉…

好想快D聽日!

發表時間:2008-01-17 09:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 16 日  星期三



2008-01-16  

Exam第八日…

考IS…

唔知點解…覺得有D易…

做完仲有20分鐘剩…

又係晨早考…

晨早番…

係屋企溫下英文…又溫下中史咁…

唔知點解…覺得英文好快溫完…

死…好似得好少野打…

算喇,唔打喇

發表時間:2008-01-16 08:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 15 日  星期二



2008-01-15  

差唔多完Exam喇…

Exam第六日…

Maths MC同LQ卷…

一番到學校…

見到Simon叔食野…

我就話可能會肚痛架喎…

佢竟然話…

「反正考試我都有半個鐘休息喇…」

好串= =

但係…又好似真係有喎…

用晒個D時間check卷…

MC同LQ都唔係好難…

錯左n題到喇…

考完試就番屋企溫IS lu…

發表時間:2008-01-15 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]