世界停頓吧....讓我的心可以好好的休息

實在太累了.不想再去感受身邊所有有生命氣息的一切

只希望讓一顆流落已久的心.盡快找到安定的依靠

在那得到一點點的歸屬感
HiuLing1314
暱稱: Joker<王牌>
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
會考...我哭了
書展的回味
Roomi噜米
McCafe
Breakthroughs
文章分類
全部 (117)
(日本)卡通片 (1)
我的真情告白 (8)
朋友天堂/地獄 (3)
未分類 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MSN愛的空間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 358
今日人氣: 0
累積人氣: 4248
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天

Michael Jackson登上天國

分類: 未分類

多久沒打日記的我.今天再次打上日記.竟是記載一個人的離世.可悲不?

睡醒起床.頭腦還不太清醒的我.媽咪竟告訴我說:米高積遜死了!

我的第一個反應是驚訝得"下"了一聲.天呀~跟我開什麼玩笑?

雖說我不是Michael Jackson的粉絲.而且對他的事也只不過是一知半解

至於他的音樂?......這個就.....當然沒什麼聽過

不是什麼的我.聽到這個消息也難以相信.可想而知...他的粉絲會是多麼的傷心

但不畢這個在美國紅透半邊天的歌手.突然離逝.實在讓人震動得需要時間消化

上了Yahoo.放在頭版的新聞便是宣佈Michael Jackson的死訊

我馬上進去看看有關的報導.原來...他是死於突發的心臟病.在住所裹倒閉!

當醫護人士趕到現場時.當時的他已經是沒有呼吸的了

唉~死亡!?遇上它說走便走.偶然連談上先兆也可免.就這樣登上天國

在這裹.便從心默禱Michael Jackson在天國得到永遠的安息

即使他走了.但他的聲音...樣子...才藝.我深信會長埋在歌迷心中!






發表時間:2009-06-26 03:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天

不知所謂 忿怒

分類: 未分類

今天發生了很多不如意的事....真的不想說太多!
只是有2種感受.....生氣.....不舒服
今天吃完中午後身體感到很不舒服.很想嘔頭又痛.很辛苦.
也許我對奶茶有敏感吧!?但...飲品也會有敏感的嗎???????
不過現在已經見好多了.明天應該沒事的囉!

另一件事....也是最令我不高興的.不過不想指名道姓.自己知便可*
不明白.我真的不明白.這間學校的人.有些人...真的很過份.
過份到我很難相信和接受.朋友?同學?只要跟這些人接觸的.也覺得可恥.
現在.這些名義上所謂的朋友.同學.也只是一個虛假的名稱!
聽到.....也.....覺.....得.....嘔.....心
真的好心他們.要說人是非的.便走遠點.只要不要讓我看到和聽到便可了.

想不到.我原以為只有低年級的人的品行已經是最有問題的了.
但原來...我班的有些人.他們的行為跟低年級沒異.真的很令人討厭......
簡直是令我看不起他們.今天他們的一言一語.一舉一動.也聽在我心裹.看在我眼裹.
他們今天已經惹怒了我.只是我沒有表現出來而已.今天的事.我是會記住的.
真的想跟他們說.有時侯.別太高估自己低估別人.
只要我...一日還是有情緒的動物.還知道什麼叫做(嬲)!



 

發表時間:2009-01-20 08:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天

媽咪洗錢記

分類: 未分類

今日返到屋企.一入到門口.媽咪俾左好多驚喜我.真係又驚又喜XD
佢話我知.佢今日洗左成$5XXX幾蚊.個下真係-0-嘴囉
問佢用左咩.原來......佢買左以下既野:
1)一個電飯煲
個電飯煲都幾智能.就好似如果我地出街.趕不及返屋企煮飯.
可以係出街之前係個飯煲度整時間.例如整時間係5點.到左5點個陣.
個電飯煲就會自己開啟煮飯架啦~返到屋企即刻有得食*
只要入面有水同米就OK!!!!!!!!!

2)一個打邊爐會用既電磁爐
雖然好少用.但買個陣媽咪因為見佢價錢便宜.所以買左.叫唔叫沖動左D??????
真係好心佢唔係成日用就唔好買啦~唉~~~~無奈= =''

3)一個洗衣機(最貴係依個.成$4XXX)
依個就一定要買既.貴係貴左D.不過我地屋企之前一直都冇.所以有時會好唔方便.
連洗床單依種事都要用人手洗.你咪話唔慘....
好似要洗初咁.記得有段時間媽咪要返工.我又要返學.大家都冇時間洗.D衫積埋多到好似山咁高.
之後有一日.我見放假得閒.睇唔過眼.終於一口氣洗晒全部衫.
記住.天氣又凍.仲要係咁洗足幾個鐘既衫.隻手凍到我呀~~
好衫買左者.後日會送貨耶~YES~唔洗晒我人力洗衫啦~

不過講真.媽咪話佢洗左咁多錢都心痛既.我聽到個價錢冇暈低算好~
如果有我係身邊同佢一齊買.今日一定唔洗洗咁多$$$$

今日可以破例唔洗洗碗.因為....鳴鳴*要做女魔頭既功課.(趕工中)
今日就係咁多先.得閒再打吧!



發表時間:2009-01-13 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]