><"終於可以係度打blog lu
@.@好似好耐冇上來 最近忙於會考吧c.cv
不過其實間中都有上來架~
多數都係飛去老婆個blog睇 xd
我說過我會考這期間我的時間只for老婆和溫書呢=]
之前仲為老婆寫日記呢^^~
每晚用心寫日記 同埋用心溫書~有時都幾眼訓架
但係唔知點解~總係有幸福既感覺 呵呵~
我想我的情毒太深吧? 不過我自願既=]
計計下@.@我地一齊都有成個半月啦^^
個半月既恩愛~已經係發展到難離難捨
彼此間再沒有隔膜=] 以前一生一世既呢樣野對我來講
只係遙遠既奢求 但家下 已經是可以肯定的
大家果日早d到@o@"封定利士 我要每封1000$ xD
老婆最近好似成日都好黑仔...
老公好擔心你..好想係你身邊支持你..個衰會考阻住哂-V-
老婆又唔比我來T^T 想我會考好 不過我知道老婆做既野都係為我好^^~
我做既所有野同樣都係為老婆好@.@"
什麼是真愛?(剛剛回答了這個問題)
天長地久就一定會是真愛~?
雖然這也是其中之一 但不是全部=]
而我同老婆彼此間 對方就是自己的真愛@.@"
看著對方的痛(傷心 受傷) 自己會比對方更痛
互相真心相愛<--其實已經足夠等於真愛
事無大小也會替對方著想
時時刻刻的腦海中只有對方的身影
心中再容納不了第二個人~其他人的會突然變得很渺少
這是人之常情 對於我來說 更是無可厚非
而我更愛為心愛既人付出 不計較多少
因為這也是一個幸福 我在寫日記時經常地含笑啊=]
不知為什麼 老婆總在我夢中出現 可能太掛住老婆>v<
老婆 相信我 我會愛你 並帶給你幸福 直到永遠
我學會了珍惜~有些人當失去時才學懂的
我不會這麼做 我會在相愛時已經會好好珍惜對方
因為我愛的也只會是你 不對你好還可以對誰好?
不和你傾訴心事 還可以對誰傾訴? 因為 你在我心中是最重要的
在我心中 已把你當成屋企人 你再不是第二位 而是我的第一位
沒有你的世界沒有色彩 也不能失去的 也只有你和我家人
只要你和我家人能安好 "我怎付出 都沒有所謂"
我對你說過的每件事 都是發自內心的
只要我能令你開心幸福 我再傻 都值得
常說 "老公好笨" 對呀~但點笨都好 我都會感受到你我的愛^^
我不懂婉轉說話 我只會把心中那句說出來
我深愛你 而比當初和你一起時的愛更濃
我並不是那麼的神秘 反而是單純~心中情感 所思所感 都只是簡簡單單 的愛你
再沒有什麼情感^^和你開心到永遠
這個半月我都很愉快 幸福 甜蜜啊=] 以後不論年月 都要這麼的溫馨呢^^
看著好友失戀了 也很希望他可以找到一個像我老婆般這麼好的人
我比他還幸福得多呢^^~可能我不能夠體諒他的心情
因為我正在甜蜜中 也是永遠都不會知道 你的悲傷我知道啊
但那感覺 我已不可能會再有了^^ 加油吧 牛牛
願天下情侶都能像我和老婆般恩愛一生~~~~
單身的也願他們有情人終成眷屬~找到自己的最愛~
星期6的時候 我會在這裡送上一首歌
點解係星期6? 老婆估下啦^0^ 一定有意思的 |