|
|
2008 年 3 月 28 日 星期五 
|
風.永別了 |
分類: 未分類 |
天上的雨水停下了.地上的潮濕滋潤着我的心房.
一雙缺力無彩的餘光.看到陽台上的一朵鮮紅的玫瑰.正在空間中吐出最後一絲生命的氣息.
用那優雅的舞姿旋轉着降落在那風塵的旋風上
最後的一片玫瑰也絕跡消失了.而我的希望又是否會漂泠在廢墟中?
盡頭的一點點微光.緊貼着他的影子滅熄了.也代表宣告終結了那美好的關係吧!
那刻.世界彷似停頓了.下一秒的呼吸.新增延續到痛苦的基根泥土上.滋生出思念的種子.
痛的味道.傷口的破裂.相交渾濁着保溫在那牛奶瓶中.解不開瓶蓋
時間倒數着.把那牛奶瓶拋出在海灆的汪洋裹.流動性的浮在海面上流浪.
正在等待瓶子的主人來認領.誰曉得…..要出現的人要何時才伸手?
眼淚卻造就了海洋.一顆淚珠.靜靜的在海中心點慢慢的沉下.凍結了海下的海草
天上又再次下起雨來.錯覺中.好像聽到那些一大一小的雨水.是默哀的鐘聲.
眼前的一切影像.開始濛糊不清.窗外的徵細雨水輕吻我臉頰上的淚.
想鼓起勇氣閉上窗.無形中察覺到自己一雙疲累的手.心中響起一把聲音:真的累透了嗎?
風.讓只有一天的時間.讓我好好的記念你.親手讓我把你我的記憶灑在泥土上長埋.
愛神.會繼續在你我之間安排愛情的祝福.一早懂得.在你身邊的種子.是不會開花結果的.
所以.請容許我自私的轉身離去.記憶.感情.痛苦.眼淚.由我選擇了結束後.
這些這些.已經做了.對你的愛.已到達故事的完結篇了.再次張開眼.我深信.彩虹會繪出色彩.
|
| 發表時間:2008-03-28 08:45 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 26 日 星期三 
|
神.保守明天 |
分類: 未分類 |
尋日10點打俾老公.同佢傾計傾到12點幾左右.傾傾下...
大家都見肚餓.老公好搞笑囉.竟然去左雪櫃偷食瑤柱.哈哈.
跟住佢又飲左個益力多.而我就飲左個豆奶.傾多一陣.大家就訓覺啦!(好累)
早上打開雪櫃.咦~見到有益力多既?心諗:早知雪櫃有益力多.尋晚就同老公一齊飲啦.嘿嘿..
唉唉唉*聽日老公黎接我放學哇.由尋日到依家都係處於緊張既狀態下.
點算好呀!?有邊位可以教教我?
雖然同老公一齊.唔經唔覺已經兩個星期左右.但係次次只都係係電話傾計.
今次竟然要見面.我唔緊張就假啦><
唔知聽日會點呢?算...都係隨機應變.驚自己見到面之後大家都口啞啞炸.
係電話傾緊係可以好自然架.但要見面喎.點都係唔同D架嘛!
聽日話咁快就返學啦.真係好唔捨得依個假期.最衰學校連星期4同5都唔俾放埋.
如果唔係可以休足一個星期嘛.次次都係咁.好衰架><
最慘既係第一日開學者.就要上女魔頭既課.唔知今次佢又搞咩俾我地嘆.
上帝哇.點解要咁整估我?聽日真係好特別既一日囉.
真係唔知聽日見到老公會點呢?少不免一定有D唔慣架啦.冇計...
死就死.到時只可以見步行步.如果可以唔洗咁日見就好^(00)^
我諗.聽日見面應該唔會好差既.如果唔係我死左去算.
等陣打完依篇BLOG.就要繼續完成埋女魔頭既功課.今日係最後(沖廁)啦!哈哈..
不過提到女魔頭既功課.講起整緊個個紙粘土.樣衰到自己都頂唔順
就俾大家睇下我整左出黎個樣=======> (天使)
講俾大家知依個係天使.個說服力應該係0%...明白明白
簡直係難睇到嘔.連自己都覺得差到唔知點形容.咁女魔頭依種咁高要求既人緊加冇可能收貨啦!
唉...今次都預左佢要我重做過.真係無奈= = ''
千悔萬悔自己竟然會選左依科.依家想返轉頭都唔得啦!
自從入左黎依一科之後.受盡折磨同痛苦><鳴鳴...點解我條命咁苦架?
神哇...你一定要保守我聽日順順利利哇.阿門 |
| 發表時間:2008-03-26 02:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 24 日 星期一 
|
累的一天 |
分類: 未分類 |
如果時間容許的話.我想....由我學會戀愛便第一個戀上他.到永遠.
早上時間9點左右.被媽咪叫起床去飲茶.去到酒樓.一路食早點一路想睡覺= = ''
飲完早茶.便和媽咪買了個朱古力芝土蛋糕.$45元....
那時的我到現家在打這篇日誌時.也是感到睡意很重.><
昨天大概10點.和老公在電話上說句晚安後.便轉讓電腦給媽咪玩...
不過.我並沒有去睡覺.而是在房間裹看電視....看到一半.媽咪又走進來看.
真搞不懂她.我用電腦時她又要用.我看電視時又進來看.是否耍我的?
算~她進來看電視.好的....我馬上上線打算找老公.就算只有一分鐘能和他說話.我也不會錯過.
本來老公是在溫書中的.但一看到我上線.找我來了.唉~早知他在溫書.就不上線阻礙他...><
他昨天也跟我談了很多了.卻一點書也沒有什樣的溫.我不想連累到他的成績.
什樣也好.成績要緊.我是其次....如果.談不到半個鐘.媽咪又說要睡覺了.
害我又迫於無奈要和老公說再見.不過....待媽咪睡後不久.
我利用媽咪的電話給老公發訊息.叫他好好努力溫書^^
老公看完訊息後打電話給我.我倆一傾又傾到12點過少少.
最後....我要睡覺了.而我又不想再阻礙你溫書.結果掛了線.....
也許昨天太夜睡覺.弄得今天超累的.精神不夠><
|
| 發表時間:2008-03-24 03:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 39 | »
|