希望我會後悔我選擇既決定啦=]
丫妹生日快樂
今曰反學=]
lunch..豪狗同nike上我home捉棋..比豪狗win一次..其他我win哂xD
放學..比新同學拎左我個袋 好狗
又系上我home捉..又系比豪狗win一次.
msn有絕症丫T_T
YO 琴日捉棋比龜豆=]
走過黎同我講1.500-3.000-4.500岩吾岩數-0-''
比佢豆左一陣..好悶
之後同nike系公園吹水...見到條做愛通道囉=]
之後比nike將佢變左做呵尿通道xD
吹水吹到1;30到..反左home 訓
今日陸運會..悶
次次都見到有人跑到終點仆街xD