今日上中文堂吹到做聆聽做做下訓左囉-3-''
之後冇咩野發生啦..
期待聽日xD
希望好好玩啦^.^
nike記得叫佢黎丫..
如果吾系就好悶嫁-[]-''
今日真系悶-0-''
聽日會好凍丫TnT
星期6又可能去到BBQ xD
放學測Econ..吾識做-[]-''
又多一科吾合格^.^
放學同豪and姜少後樓梯玩口水-v-'
打完
星期6吾知會吾會BBQ呢!?''
比班人搞到開始吾想去-3-''
點算好丫
唉...科科都肥左
人禽之別-3-''
精句精句
期待星期六又再BBQ=]
吾記得哂呢幾日D野
正
依幾日只系諗反起同你相處過既日子...而其他事我都一一忘記=]
是我忘不了你...還是你要我不要忘記你!?''