今日放學英文SBA=]
吾識..仲比人圍=)豪and me
仲有3日就吾洗反
聖誕真系吾知有咩可以搞
今日冇比人圍=]
豪狗聽日仆街=)
記性愈來愈差
今日十一點幾落左康樂同經打機=]
win左經好多次^0^
之後去左荷廣打
玩左壞軚部機...冇啦啦陳安定過黎-[]-''
同佢同經玩左幾場..win
吹到呢/3\
之後到我比人屈機
輸哂=]
今日
日日都系玩歐佬=]
玩到悶..轉人玩=]
成日都聽人講道理..悶
放學測人物傳記
今日又出黎玩人=]
仲有一個星期就放假=]
到時都吾知有咩做
悶.................................