今日要反學做反個專題d野-0-''
系學校好悶..系甘做自己野..冇理過份專題=]
今晚通頂..爽
琴日系慈正做神手..吾系我=]
系慈樂坐到11點幾先反屋企
系屋企悶足兩日=[]=''
仲有一日就要再見2009年
希望新一年會有好既事發生啦
依幾日都系同豪同nike出去hea
悶左D..不過幾好玩=]
依兩日都系慈中搞事
比個管理員認得我地-__-''
叫我地吾好再搞事
今日平安夜..吾知有咩搞=]
琴日10點幾落左康樂玩..死nike 10蚊玩左成幾粒鍾=]
玩到冇心機玩...系小食館食左廿幾蚊野..之後又系m記買野食
食極都吾飽=]