今日反學都系冇野做..
班房終於幾成一班邪惡既份子喇...恐怖
放學聽老楊訓話
之後練班際歌唱
又跳..跳到6點幾啦
2a班比我地整到亂哂=]
成日胃病-0-
琴日夜晚9點幾出左黎搵丫新練舞
冇諗過系甘難..
之後豪狗落左黎..
D人甘就走喇..悶
系公園吹水..
nike又走..得反我同豪
又系到吹水-0-
原來我屋企有超過20個人上過黎/3\
我屋企真系見證左好多人丫=]
12點9反左屋企
今日派卷..吾合格=]
我屋企就黎吾系屬於我-0-
今日考哂試0.0爽=]
放學系馬路個邊又見到琴日上黎D龜..
又嚇鬼咩:)
豪狗真系好溜打
今日昆到個細路喊..O左囉
發覺我地真系好狗丫=]
今日放學豪..nike..秉上黎
打打下牌..冇啦啦有龜上樓..搵到我屋企=[]=''
雖然佢地話系睇下..但事實就好似吾系=]
搞左勁耐..冇啦啦我丫爺搭嗲
系度想當年=]
講咩金塔..無奈-0-''
之後夜晚差少少又有野發生..
嚇鬼咩/3\
今日真系多事發生