琴晚同豪狗hea
冇野做..
按照慣例我地都會系ok充飢..兩條糖..9條豬古力..2條雪條=]
之後系正和後門坐
又按照慣例都系會比龜逗
今次系正和好恐怖丫
個丫伯同吾知邊個揮手-0-''有鬼=]
之後轉地方坐
坐到2點幾..爆埋火機先去
不過今次冇個爆到=]
好耐冇打qz==
反學又系甘..冇咩野做
琴日我真系好有罪惡感=]
正式反學日子仲有6日
今日有一大半班病左
得反11日反學日子
之後就考模擬試
考完就吾洗反
吾捨得丫/3\
之後都吾知點算好..唉
今日班際初賽
lunch之後系甘練..
威威火滾丫..
放學就系初賽
吾知入吾入到決賽呢
今日比人捉耳針=]
放學影畢業相
我同我同類影相..
之後反屋企